Wat is er nieuw

JBL E701 Greenlind

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nanotje
  • Startdatum Startdatum
N

Nanotje

Guest
Hoi,

Ik heb een half uur geleden een JBL E701 Greenline gekocht en alles via het boekje geinstaleert en ik probeer op die knop te drukken maar er zuigt niets aan en er komt ook niets uit, het enige wat er gebeurt is een hoop lawaai.

Ik hoop dat iemand kan helpen

Groet,,Nanotje

Water in de bak, en zorgen dat in en uitstroom onder het wateroppervlak zitten voor je de knop een paar keer indrukt.
Anders zuigt hij alleen maar lucht.

En een tip; doe alvast water in je filter En sluit hem dan weer aan.

Als je alles goed hebt aangesloten, en beide kranen open hebt staan zou hij het moeten doen met de knop. Inderdaad paar keer flink op drukken. En wachten tot het filter volgelopen is voordat je het filter aanzet.

En echt hard drukken. Soms lijkt het net of de knop vastzit.

Wat bedoel je met een hoop lawaai? Zoals Melvin B al zij kan het zijn dat de knop heel stroef gaat, en dan produceert hij ook wel wat geluid bij het indrukken..

Bij mijn E900 ging hij ook wel eens stroef, heb toen langs de buitenzijde waar de knop de filterkop in gaat vaseline gesmeerd en daarna de knop ingedrukt. Hielp prima.

Als je het filter eerst helemaal met water vult hoef je dat niet helemaal uit je bak vol te pompen. Scheelt veel !

Ja dat doe ik ook altijd,eerst ff vullen.
Ik denkt dat ie de rotor bedoeld met het lawaai. Als er geen water in zit en je doet hem aan geeft ie een ratelend geluid.

Slangen goed om aangesloten ?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan