Wat is er nieuw

JBL E902 bromt

Avana

Well-known member
Lid geworden
16 januari 2022
Leeftijd
60
Ik heb Google gebruikt voor dit probleem en hier ook gezocht. Ik zie mensen het probleem aanmelden en anderen reageren hier op met allerlei opties, maar ik heb nog nergens kunnen vinden hoe dit probleem opgelost kan worden. Ik heb de filter draaien sinds dit weekend, en daarvoor heeft hij even gedraaid bij iemand anders. Het geluid begint bij de outflow slang op de filter. Ik heb er al handdoeken enzo op en omheen gelegd maar het geluid komt er dwars doorheen. Erg irritant.

Is de slang vrij want soms heb je last van resonantie.

Zit de rotor er goed in? Had de vorige eigenaar dit ook al ?
Ik weet niet hoe oud de filter is maar anders zou je de garantie kunnen aanspreken.

Zit de rotor er goed in? Had de vorige eigenaar dit ook al ?
Ik weet niet hoe oud de filter is maar anders zou je de garantie kunnen aanspreken.
Ik haal hem morgen nog een keer helemaal uit elkaar en check bij de vorige eigenaar. Wordt vervolgd.

Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald. Nog steeds hetzelfde irritante geluid. Ik word er knettergek van. Ik heb hem buiten mn kast staan dan is het iets minder omdat het geluid niet weerkaatst maar nog steeds niet uit te houden 😡. De vorige eigenaar zegt geen problemen te hebben gehad. Ik ben in staat om de pomp eraf te gooien maar dat kan helaas niet. Geld voor een nieuwe heb ik niet op dit moment. Iemand nog ideeën? Het zit hem echt in het deel waar de motor zit.

Weet je hoe oud het filter is er of je aanspraak op garantie hebt? Zit de rotor goed in de rubbertjes.
Je zou een nieuwe rotor kunnen proberen maar goed of dat helpt dat durf ik niet te zeggen .

Op de rekening staat 28 november 2021. Die heb ik zojuist ontvangen. Hoe kom ik aan een nieuwe rotor om uit te proberen? Nu ik de rekening heb kan ik naar de fabrikant mailen. Hopen dat die de rekening accepteert omdat die natuurlijk niet op mijn naam staat.

Is hij niet in de buurt gekocht want dan kun je contact zoeken met de verkoper. Dat is een nog bijna nieuwe filter dus dat behoren ze op te lossen lijkt me zo.
Een nieuwe rotor kun je vaak bij de lfs kopen/bestellen maar in dit geval vindt ik dat de lfs dat moet oplossen als er iets niet goed is.

Gekocht bij Bol.com

Ja dat is niet een echte lfs en dat is jammer maar ik zou eens contact met ze opnemen en hopen dat ze je een nieuwe sturen of eventueel een rotor om te proberen.

Ja ik hoop het ook. Ik ga ze morgen berichten. Heb net alle slangen korter gemaakt, ook van een ander filter. 1 water ballet en heeft ook niet geholpen. Heb het er wel weer even mee gehad 😕

Als je de bon hebt kun je op de site van JBL een account aan maken. En hem daar registreren. Als je dit hebt gedaan kun je een ticket aan maken ivm garantie.

Ik heb nu exact hetzelfde probleem alleen dan met een 1502. Ik heb hier over contact gehad met JBL en ze hebben me een nieuwe kop met slangenaansluitstuk op gestuurd. Dit heeft echter nog niet geholpen. Ik ben nu verder met hun in contact wat de volgende stap gaat zijn.

Het hoort lig niet zo te zijn. De pompen horen fluisterstil te zijn. Ik heb ook een 402 en die hoor je totaal niet.

Dank je wel! Ga ik doen!

Ik heb de 902 ook nooit stil gekregen, het hielp wel iets om wat zwaars op de pompkop te leggen. Uiteindelijk maar 2x een 402 gekocht. Die hoor je zelfs niet met je oor op de pomp.

Ik heb JBL aangeschreven. Hoop dat daar wat uitkomt. Ben wel blij dat ik er niet meteen 2 heb gekocht. Wordt vervolgd.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan