jbl solar led wifi controller


Mazerga

Well-known member
Lid geworden
15 augustus 2017
Berichten
182
Leeftijd
41
Hallo,

Ben ik de enige hier op het forum die de instellingen van de JBL Solar led (en color) instellingen van de WIFI controller ingewikkeld vind? Het vergde me héél wat tijd gisteren om alles in te stellen zoals ik wilde, met zonsopgang en -ondergang... Toen ik vanmorgen naar mijn aquarium ging kijken was het licht aan... :oops:

Nu vraag ik me af, ben ik een idioot of is het gewoon algemeen niet zo eenvoudig om deze controllers in te stellen? :book: En wat raden jullie aan? de instellingen Dreamscape of zelf alls instellen?

Ik voelde me gisteren een beetje verloren bij het instellen van deze lampen... :cry:
 
Ligt niet aan jou denk ik.
Ik heb zelf de AI Freshwater Prime 16HD boven mijn bak hangen en heb zelf 26 licht-profielen moeten maken in de bijbehorende app totdat ik eindelijk de juiste instellingen gevonden had. Ben hier een dikke week mee bezig geweest.
Maar goed, nu heb ik wel over de hele dag de gewenste lichtopbouw (ochtendschemer->zonsopkomst->daglicht->zonsondergang->avondschemer/maanlicht) wat ik voor ogen had en zonder alg.
 
Mag ik hier vragen hoe jullie de jbl controle werken hebben gekregen als ik de standaart programma's aan druk gebeurt er nix me WiFi find wel de jbl controle ik heb de 24wat lampen kunnen jullie mij op weg helpen ?
Groetjes thijs
 
Hoe is het intussen met het instellen van de lampen gegaan? Van verschillende mensen heb ik begrepen dat het niet zo simpel is... maar... geduld en opletten en het komt wel goed...
 

Terug
Bovenaan