Wat is er nieuw

Jebao 404 extern aquarium filter.. goede kwaliteit?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cyprinus carpio
  • Startdatum Startdatum
C

Cyprinus carpio

Guest
Hallo allemaal, ik zit me een vraag. ik ben al enige tijd opzoek naar een extern filter voor mijn rio 400. Nou kwam ik laatst de Jebao 404 tegen voor 70 euro nieuw. Heeft iemand ervaring met dit filter, en zoja is het wat? hij lijkt me zelf wel degelijk maar heb graag iemand anders zijn mening 🙂 Bedankt alvast.

Greettzzz

Ik heb de Jebao 303 (naast een tetratex ex 800) op mijn 150 cm staan.
Deze Jebao bevalt prima. Kwaliteit is degelijk, doet zijn werk goed, makkelijk schoon te maken.
Enige nadeel van de Jebao's is dat ze wat meer stroom verbruiken dan vergelijkbare duurdere filters.
De Jebao 404 is in Nederland zelf niet te kopen voorzover ik weet. Dus bekijk ook hoe het met de garantie zit en of je aan onderdelen kan komen als er onverhoopt iets stuk gaat.

Bedankt voor de info, maar zal de 404 me bak wel goed schoonhouden? bedoel er staat wel bij voor aquaria tot 1000liter maar.. op de site stond 2 jaar garantie,en was een nederlandse site. Bedankt voor de info alvast!

Top moet eerlijk zijn de superfish ziet er indd wat robuuster uit.en als de jebao op sommige punten fragiel is betaal ik liever 10 euro meer haha! bedankt voor de info!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan