Wat is er nieuw

Jebao filter bromt als hard ladende hardeschijf

• Onderwerp starter Onderwerp starter AxelP
  • Startdatum Startdatum
A

AxelP

Guest
Eergisteren heb ik m'n 1100L Jebao filter goed schoongemaakt en aangesloten. De filter is volgelopen en daarna heb ik deze weer aangezet en nu bromt de filter alsof er lucht in zit. Ik heb de knop bovenop het filter meerdere malen ingedrukt en de filter langere tijd geschud maar het geluid zelf gaat niet weg. Iemand enig idee hoe ik dit het beste kan oplossen? Alvast bedankt!

Heb je het gedeelte waar de impeller zit ook open gehad?

Seabait zei:
Heb je het gedeelte waar de impeller zit ook open gehad?

Ja meerdere malen, hij zit gewoon goed in het gaatje en het afdekplaatje zit er ook goed op.

Ik weet niet of je doorzichtige slangen hebt maar zelf moet ik na het schoonmaken van m'n filter de stekker een paar keer in en uit het contact halen en zie dan luchtbellen omhoog gaan.
Anders een beter filter kopen zoals Eheim of JBL 😉

Haha, John...ik heb zelf ook een Jebaofilter. Heb dit ook eens gehad, opgelost door de pompkop weer even los te halen..dan filterbak bijvullen tot de rand met gieter en de pompkop er dan weer op ( ook rotortje schoonmaken en met wattenstaafje de plaats waar die rotor zit schoonmaken) ...wel even een teiltje eronder zetten, want bij terugzetten van de kop loopt er natuurlijk water uit..
Nu zit de Jebao compleet vol water en stekker erin...hoef je ook niet die drukknop te gebruiken.
Succes.

Thanks ga ik dat proberen, heb ook eventjes ontbrekende filtertjes besteld die ik morgen ga ophalen. Heb trouwens helemaal geen problemen gehad met de Jebao tot nu toe.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan