Wat is er nieuw

JMB aqua light: superservice

aquabelg

Well-known member
Lid geworden
12 september 2020
Berichten
457
Leeftijd
60
Ik heb hier nu, alles bij elkaar 5 90 cm led balken en 2 120cm balken liggen, met nog twee controllers erbij(drie eigenlijk, maar eentje werkt niet meer...). Twee 90cm balkjes zijn blijkbaar van het 'oude' type en hebben een andere stekker dan de andere 5 stuks. Ik zou deze graag combineren met nog twee 90cm balken op m'n nieuwe 2meter akvastabil...de 120cm van de anderhalve meter aquatlantis passen niet onder de kap omwille van de middensteun.
Dus gisterenavond toch maar een mailtje aan gewaagd: om 22u20 gestuurd en om 22u29 kreeg ik al antwoord. Om me te vertellen dat de oude stekkers niet meer in gebruik waren en niet pasten op de controllers. Nog een half uur later een mail 'dat hij morgen wel even in het magazijn zou kijken'. Die 'morgen' klopte niet helemaal...meer bepaald om 23u46 gisterenavond, kreeg ik mail dat ze nog een paar verloopsnoeren gevonden hebben in hun magazijn. Geld is dus overgemaakt, spullen gaan één dezer toekomen en ik kan de kerstverlichting in het aquarium weer aansteken!
Wou ik toch even melden, ik ben héél tevreden over de verlichting en nu ook over de supersnelle naverkoop-service!! 👍 👍 👍

Toch ook niet onbelangrijk, bij spullen die je jaren na elkaar wil gaan gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: avond andere Andre
      Terug
      Bovenaan