JMB Multi controller


Koi1206

Well-known member
Lid geworden
1 mei 2020
Berichten
57
Locatie
Zoersel
Ik ondervindt steeds veel moeilijkheden met deze controller en deze is regelmatig stuk. Kan ik deze controller vervangen door een controller van een ander merk (die simpeler werkt) maar wel met behoudt van de twee lamen, JMB led v 2.0 van 125 cm
JMB amazone uitvoering is speciaal vervaardigd voor een Zuid-Amerikaans ofwel amazone-biotoop.
 
Want mankeert er aan de controller?

Het enige probleem dat ik er mee heb is dat ik hem niet verbonden krijg met mijn thuisnetwerk, maar dat is geen noodzaak natuurlijk.
 
Gezien de vele problemen met JMB heb ik een verlichting van Sera aangeschaft. De complete JMB installatie staat te koop. (zie verkoop)
 
Ik zie in je advertentie, en hier ook dat de controller vermoedelijk stuk is. En je hebt hem vorig jaar aangeschaft. Lijkt me eerder een geval garantie dan. Of zie ik dat fout?
 
Klopt, maar we winkel waar ik hem gekocht heb is 1 maand na mijn aankoop gestopt. Dus garantie weg.
 
Ik ondervindt steeds veel moeilijkheden met deze controller en deze is regelmatig stuk. Kan ik deze controller vervangen door een controller van een ander merk (die simpeler werkt) maar wel met behoudt van de twee lamen, JMB led v 2.0 van 125 cm
JMB amazone uitvoering is speciaal vervaardigd voor een Zuid-Amerikaans ofwel amazone-biotoop.
Heb je geen garantie op deze controller? Uit ervaring weet ik dat de JMB mensen coulant zijn wanneer het om dit soort zaken gaat. Trouwens in een garantie periode moet er sowieso vervangen worden en ook daarna is een te verwachten periode dat zo'n ding naar behoren moet werken.

Je moet er wel rekening mee houden dat de controller die zomaar is te vervangen. Bepaalde JMB balken hebben ingebouwde drivers en werken met een drie aderig kabelsysteem. Het kan werken met een TC 420 bijvoorbeeld maar dan zijn er aanpassingen nodig.
 
Klopt, maar we winkel waar ik hem gekocht heb is 1 maand na mijn aankoop gestopt. Dus garantie weg.
Dan moet je met de aankoopbon contact opnemen met JMB of een andere leverancier van JMB. T zou te gek zijn als je niet verder geholpen wordt omdat de verkopende partij ermee is gestopt.
 

Terug
Bovenaan