L
loukih
Guest
L.S.,
Dit is de 1e keer dat een berichtje plaats en ik hoop dat het goed gaat.
In de Juwel vision 240 zwemt een paartje Acaras electric/neon blue.
Ze doen het geweldig en nu heb ik heel veel kleintjes.
De ouders hebben niet meer die intense broedzorg,denk zelfs dat ze plannen hebben voor een nieuw nestje, dus ik vraag mij af, of ze al weg kunnen.
De kleintjes zijn ongeveer 2cm en groter. Eten al bloedwormen en Tetramin granules mini.
Als beginneling werd ik behoorlijk verrast en nadat ik alle levendbarende visjes had weggegeven (kon er ook niet goed tegen dat het kannibalen zijn)kijk ik met veel plezier naar acaras met kroost.Heel zoet...Fantastische ouders!Eten ook uit mijn hand.
Zowel vader als moeder verdedigen nog wel de kleintjes,maar laten redelijk toe dat ik het aquarium/ water verschoon.
Misschien wat ondoordacht, want nu zijn er zeker 150 acaraatjes bij
op de wereld......en ze zoeken een goed huis.
Hoe nu verder?
vrgr,loukih
.
Dit is de 1e keer dat een berichtje plaats en ik hoop dat het goed gaat.
In de Juwel vision 240 zwemt een paartje Acaras electric/neon blue.
Ze doen het geweldig en nu heb ik heel veel kleintjes.
De ouders hebben niet meer die intense broedzorg,denk zelfs dat ze plannen hebben voor een nieuw nestje, dus ik vraag mij af, of ze al weg kunnen.
De kleintjes zijn ongeveer 2cm en groter. Eten al bloedwormen en Tetramin granules mini.
Als beginneling werd ik behoorlijk verrast en nadat ik alle levendbarende visjes had weggegeven (kon er ook niet goed tegen dat het kannibalen zijn)kijk ik met veel plezier naar acaras met kroost.Heel zoet...Fantastische ouders!Eten ook uit mijn hand.
Zowel vader als moeder verdedigen nog wel de kleintjes,maar laten redelijk toe dat ik het aquarium/ water verschoon.
Misschien wat ondoordacht, want nu zijn er zeker 150 acaraatjes bij
op de wereld......en ze zoeken een goed huis.
Hoe nu verder?
vrgr,loukih
.