Wat is er nieuw

Jonge algeneters

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jensw
  • Startdatum Startdatum
J

Jensw

Guest
Hallo,

Ik weet niet of ik hier bij de juiste categorie zit, maarja.

Toen ik mijn aquarium verkocht om plaats te maken voor een Juwel vision 450, kwam ik erachter dat ik eitjes van een algeneter had. De koper had geen interesse in de algeneters en ik had al een ander aquarium voor de algeneters opgestart voor hun tijdelijk onderkomen.

Nu heb ik mijn Juwel vision 450 en zijn de eitjes al visjes geworden, de volwassen algeneters zitten in de Juwel vision 450

De jongen in een fles met continu doorstroom van water en afgesloten voor andere vissen met gaas. Maar nu zijn de jonge algeneters bijna hun eizakje kwijt en nu weet ik dat ze daar de eerste periode van hun leven op leven. Maar bij mij is nu de vraag wat ik de jonge algeneters moet voeren om ze te laten groeien.

Hieronder zie je een foto van het aantal algeneters.

imag1040_burst002.jpg

Graag advies voor mijn algeneters.

Jens

Stukje komkommer wat je eerst even onder de het kraan hebt gehouden en stukjes algentablet (echt een algentablet je hebt ook tabletten met dierlijke bestandsdelen). Absoluut geen dierlijke voeding want daar kunnen ze (nog)niet tegen.

Geblancheerde courgette is een grote favoriet, daar gaan ze bij mij massaal op zitten. Ze redden zich trouwens prima zonder afgeschermd te zitten van de andere vissen, tenzij je hele grote viseters hebt....

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan