Jonge Apistogramma's houden?


R

RvanWijk

Guest
Goedemiddag!

Ik zit met een dubio. Ik heb een 80cm bakje met een Harem Apistogramma's Caca die kweken als gekken. Het mannetje zit niet stil zeg maar en de vrouwtjes al helemaal niet. Samen met 10 tetra's, 6 cory panda's, 6 otocinclus verdelen ze de boel prima.

Nu hebben 2 apisto jonkies die het hebben overleefd van ik schat nu 3/4 maand oud. Zijn iets meer dan een centimeter en je ziet de mooie zwarte streep al te voorschijn komen. Waar de vrouwtjes bij het begin vrij fel tegen ze waren laat iedereen ze volledig met rust. Ze eten lekker mee doen hun ding en laten zich steeds meer zien. Ze zwemmen zelfs vaak bij en naast elkaar.

Met andere woorden ik heb nu 5 apisto's erin waarvan ik 2 nog niet weet wat het geslacht is. Kan ik deze zolang ze elkaar niks doen lekker bij elkaar laten?
 
Ik heb nog een 7-tal caca's rond zwemmen, allemaal eigen kweek en zwemmen ook bij elkaar. Wel in een 100cm bak. Ze zijn nu een jaar oud en nu begint het geslacht pas echt zichtbaar te worden. Ze groeien dus heel langzaam en als ze elkaar niks doen zou ik het lekker zo laten.
 

Terug
Bovenaan