Wat is er nieuw

Jonge Florida Kreeftjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter darkspy
  • Startdatum Startdatum
D

darkspy

Guest
[color:#000099]Goede morgen,

Ik heb nog een paar kleine Blauwe Florida Kreeftjes.
Weet de exacte leeftijd niet van hun, maar hebben nog geen kleur.(nog geen cm volgens mij)

Dit is er ��n van!
xuko.jpg

Het is allemaal nieuw voor me, omdat het mijn eerste kreeftjes zijn.
Ben er heel blij mee, hoop dat de kreeftjes er ook zo over denken. :smitten:

Mijn vraag is:
Mijn kreeftjes zitten in een aparte aquarium zonder andere bewoners erbij. Kunnen er eventueel wel guppen/zwaarddragers/platys bij?
Ook die op het punt staan om te bevallen?

En vanaf welke grote kunnen ze bij mijn andere bewoners terecht?
En kunnen ze wel bij malawi vissen?

Ik heb er ongeveer 25 jonge kreeftjes, dus moet er nog van een paar kwijt. Wat is hier een redelijke prijs voor?

Met Vriendelijke groet,
Myron
[/color]

Even een opmerking over je tekst. Sommigen hier hebben de layout van het forum op zwart (met witte letters) staan. Voor hen (en ook voor mij) is je tekst onleesbaar.

Binnen 20 minuten na het plaatsen kan je je bericht nog aanpassen 🙂

Oke, heb even gekopierd , weet niet of u het nu wel kan lezen?

Goede morgen,

Ik heb nog een paar kleine Blauwe Florida Kreeftjes.
Weet de exacte leeftijd niet van hun, maar hebben nog geen kleur.(nog geen cm volgens mij)

Dit is er ��n van!

Het is allemaal nieuw voor me, omdat het mijn eerste kreeftjes zijn.
Ben er heel blij mee, hoop dat de kreeftjes er ook zo over denken. smitten

Mijn vraag is:
Mijn kreeftjes zitten in een aparte aquarium zonder andere bewoners erbij. Kunnen er eventueel wel guppen/zwaarddragers/platys bij?
Ook die op het punt staan om te bevallen?

En vanaf welke grote kunnen ze bij mijn andere bewoners terecht?
En kunnen ze wel bij malawi vissen?

Ik heb er ongeveer 25 jonge kreeftjes, dus moet er nog van een paar kwijt. Wat is hier een redelijke prijs voor?

Met Vriendelijke groet,
Myron

:thumbs:

Ik weet niet veel van deze kreeftjes, maar afhankelijk van de bakmaat kunnen er snelle oppervlaktevisjes zoals guppen (degenen met een korte staart) of Chinese danio's bij. Om het zo veilig mogelijk te maken kan je ervoor zorgen dat de kreeftjes niet makkelijk bij het oppervlak kunnen komen door te klimmen. Er zal misschien af en toe een visje gepakt worden.

Hopelijk kan iemand antwoord geven op je overige vragen 🙂

Jones zei:
:thumbs:

Ik weet niet veel van deze kreeftjes, maar afhankelijk van de bakmaat kunnen er snelle oppervlaktevisjes zoals guppen (degenen met een korte staart) of Chinese danio's bij. Om het zo veilig mogelijk te maken kan je ervoor zorgen dat de kreeftjes niet makkelijk bij het oppervlak kunnen komen door te klimmen. Er zal misschien af en toe een visje gepakt worden.

Hopelijk kan iemand antwoord geven op je overige vragen 🙂

Bedankt voor je snelle reactie, Ik hoop het ook!
Woon in Friesland, en zie niet echt op marktplaats blauwe kreeftjes te koop staan. wel texcaanse en rode en ghost

Bodemzwemmers en bodemslapers worden wel gegrepen, maar snelle visjes als guppen, danio's en tetra's kunnen er prima bij.

Kenji zei:
Bodemzwemmers en bodemslapers worden wel gegrepen, maar snelle visjes als guppen, danio's en tetra's kunnen er prima bij.
Dank je voor de informatie, weet u ook toevallig wat ik voor de kreeftjes kan vragen? (prijs)

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan