Jonge keizertetra in gezelschaps bak (Jaap63)


Al de planten nemen veel nitraat op. Zoveel dat ik zelfs toevoeg.
Veel vissen =veel nitraat.
 
Een weekje verder
 

Bijlagen

  • VID_20221127_183114301.mp4
    44.2 MB
jonge apisto,s, zo leuk:smitten:Hopenlijk overleven een paar, de broedzorg van de ouders lijkt me een leuk gezicht.
 
De kleintjes zijn al verspreid door de bak. Moeders heeft 2 plekken waar ze met haar jongen hangt. Ik durf niet te gokken hoeveel er nog zijn.
Fingers crossed.
En blijven voeren natuurlijk.
 
Weer een weekje verder. Ik zou jullie gewoon even de jonkies laten zien. Papa had een andere show in gedachten.
Best een beetje verontrustend.
 

Bijlagen

  • VID_20221204_201033170.mp4
    79.1 MB
We zijn weer 3 maanden verder. Ik heb voor het eerst sinds lang weer gesnoeid. De teller staat op 6 jonge cacatuoides nu.
Ook de pygmaeus moest ik even showen, zulke leuke visjes
 

Bijlagen

  • VID_20230307_221104842.mp4
    107.3 MB
Ik lees dit topic nu pas voor het eerst, maar wat leuk dat je zoveel succes hebt in een gezelschapsbak! En fijn om te zien dat dat dus kan.
Wat heeft papa cacatuoides een grote mond zeg! 😄
 
Dankje Marple.
Echt een heel goed resultaat is het natuurlijk niet. 6 van de de 100-150 is voor een kweker vast heel slecht. Maar in de gezelschaps bak is het misschien redelijk. Ik ben niet ontevreden.
 
Toch erg leuk dat je er een aantal over hebt gehouden Jaap.
 
Dankje, we hebben nog even te gaan voor ze naar de winkel kunnen, maar tot zover zijn ze gekomen.
 
Dat komt vast wel goed en misschien krijg je binnenkort nog wat nieuw klein grut.
 
Ik hoop dat ik nu eerst de bodem kan afhevelen, wassen, en terug de bak in doen.
Daar was ik mee bezig toen het nestje kwam.
 
O ja dan moeten ze even wachten. Klein spul is altijd leuk maar je moet er wel weer rekening mee houden.
 

Terug
Bovenaan