K
K.e.e.B
Guest
Donderdag is het eindelijk zo ver...dan word mijn rio 240 geleverd. De bedoeling was een kast op maat te laten maken...ik heb er om prijstechnische redenen voor gekozen om een standaard kast te kopen en hier later zelf een mooie ombouw omheen te maken..
Ik doe zwart plakplastic achter op het aquarium..verder zou ik graag wat advies willen betreft de aanschaf van de inrichting.
1 ik wil een lichte bodum, raden jullie zand aan(welk soort?) Of fijn grind en waarom.
2 soorten stenen, ik twijfel tussen breuksteen en maaskeien...welke moet ik kiezen en waarom?
3 past wortelhout ook in een chichlide aquarium? Ik wil zo goed mogelijk de biotoop nabootsen.
4 ik zie op youtube veel aquaria met bruisstenen er in voorbij komen, is dit noodzakelijk?
Ik wil mbuna's gaan houden.
Verder wil ik wat vallisneria in de bak.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Alvast bedankt!
Ik doe zwart plakplastic achter op het aquarium..verder zou ik graag wat advies willen betreft de aanschaf van de inrichting.
1 ik wil een lichte bodum, raden jullie zand aan(welk soort?) Of fijn grind en waarom.
2 soorten stenen, ik twijfel tussen breuksteen en maaskeien...welke moet ik kiezen en waarom?
3 past wortelhout ook in een chichlide aquarium? Ik wil zo goed mogelijk de biotoop nabootsen.
4 ik zie op youtube veel aquaria met bruisstenen er in voorbij komen, is dit noodzakelijk?
Ik wil mbuna's gaan houden.
Verder wil ik wat vallisneria in de bak.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Alvast bedankt!