Wat is er nieuw

Juwel bioflow mini

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kardinaaltetrax
  • Startdatum Startdatum
K

kardinaaltetrax

Guest
Ik heb een juwel bioflow mini als pomp, ik heb alleen een probleempje, namelijk ; de zuignapjes van het filter laten los dus hij hangt telkens te zwerven in de bak. Weet iemand hoe ik aan die zuignapjes kom? En bestaat er ook een mogelijkheid om iets om je filter heen te doen zodat er geen kleine visjes in kunnen zwemmen?
 
Zijn de napjes en het glas goed schoon want alg oid wil ook nog weleens de oorzaak zijn dat ze niet goed blijven plakken?
Sommige mensen doen er een panty omheen maar zit snel verstopt dus ook niet echt ideaal.
 
Met kleine visjes,beter een sponsfilter nemen.
 
Ja ik heb de napjes schoongemaakt en het glas ook een paar dagen geleden, denk dat ze gewoon op zijn.. Heb op verschillende sites welk napjes gezien maar weet niet of dit op mijn filter past..
 
Heb op dit moment er nog geen visjes in zitten maar neem aan dat een corydoras pygmaeus er niet in zou passen, hoop het tenminste haha
 
Je kan er beter ff 1 loshalen en mee naar de winkel gaan dan weet je zeker dat je de juiste hebt.

Of gelijk een ander filter nemen,welke bak heb je?
 
Filter zelf is volgensmij niks mis mee, ik heb een juwel korall 60 , heb de zuignapjes er af gehaald idd ga er van de week even mee langs de winkel, is wel het handigste volgensmij.
 
Ik vind het persoonlijk ondingen die hele kleine filtertjes pak beter wat Bertus zegt een sponsfilter werkt veel beter in kleine bakjes
 
Vandaag langs de lfs geweest, 9 euro voor de zuignapjes die bij mijn filter passen.. Niet normaal toch?
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan