Wat is er nieuw

juwel filterdeksel zelf maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tirza1
  • Startdatum Startdatum
T

Tirza1

Guest
Hoi allemaal! Heeft er iemand ervaring met het zelf maken van een filterdeksel? Ik wil er graag zelf eentje maken voor de juwel bioflow.

groetjes Tirza

Heb het al opgelost!

Ben wel benieuwd hoe en heb je een foto?

@jessicapilon Ik heb het alleen nog bedacht! dus nog geen foto maar een korte uitleg kan wel: Ik ben van plan om een rvs zeef of een stuk gaas te kopen en dit op het filter te leggen. Hoe ik dit vast ga maken moet ik nog even uitvogelen, misschien een gewichtje of steen eraan hangen zodat het op zijn plek blijft zitten of vastklemmen.

Je zou ook een wat dikker stuk rubber op maat kunnen knippen en met lijm op de 4 zijkanten een opstaand randje kunnen plakken wat er precies in valt zodat hij klemt.

Misschien kun je het gaas wel eroverheen leggen en iets ruimer maken en dan de randen ombuigen zodat het als een deksel eroverheen valt.

bedankt voor de tip @Roy1986 als het gaas niet lukt ga ik dat zeker proberen! en @jessicapilon goed plan misschien hoef ik het dan niet te verzwaren maar blijft het dan ook zitten..

Als je een deksel mist, ik heb wel een paar liggen.
Kan ik je zo 1 opsturen.

Stuur maar ff PB

Of het blijft zitten kan ik niet garanderen maar verwacht het wel als je het goed op maat kan buigen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan