Wat is er nieuw

Juwel Heater Aquaheat 50

J

J66

Guest
Ik heb de verwarming net geplaatst. volgens de handleiding kan je een rood gloei licht? weet iemand wat ze hier mee bedoelen? ik zit te kijken naar een lichte bovenop maar zie niets branden? bedoelen ze iets anders of is mijn indicatie lichtje stuk. Hij word wel warm, maar zie dus niets branden
 
Vaak zit er ergens een klein rondje en als de buis aanslaat dan brand daar een oranje/rood lampje en zo zie je wanneer hij verwarmt.
 
Ik heb hier ook een wat oudere Juwel heater en zie inderdaad alleen een lampie branden als ie aan het verwarmen slaat.
Als ie gewoon goed verwarmt (meten is weten) dan zou ik er niet mee zitten.
 
Normaliter brand die ook enkel als hij verwarmt.
 
Maar zit het lampje boven aan bij draaiknop om de temperatuur te meten? maar geen lampje.
Ik heb er net nieuw koud water in gedaan en moet gaan indraaien dus hij zal op zeker aanslaan omdat hij is afgesteld rond de 25 graden
nu kan ik het inderdaad gewoon meten met de thermometer maar hij is gloednieuw en vind gewoon dat alles het moet doen.
 
Ben er al uit, hij zit op de helft van de buis en moet hem iets uit het filter trekken. Onhandig maar hij doet het
dank voor de reacties
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan