Juwel Helialux


D

David De Meulemeester

Guest
Hallo

Benieuwd of er hier gebruikers zijn van de helialux?
Alsook naar jullie instellingen met de day/night controller :thumbs:

grtn
 
Laat maar, ik ga hier als gebruiker van een Helialux met controller niet meer op reageren.
 
Wat ik wil weten, wel ;
Aangezien ik net ben overgestapt heb ik de info gekregen om mijn lichtsterkte 20% te doen dalen als het overdag brand ,hiervoor brande het licht 9uur per dag en nu met de helialux toch een pak maar met de zonsopgang enz bijgerekend, benieuwd naar wat je instellingen zijn in de 4 fases qua lichtsterkte ,alsook de tijden dat je licht brand..
Grtn
 
Ik heb zelf ook 4 fases waarbij er maar 1 echt intens genoeg is voor fotosynthese.
De “schemer” stand kunnen planten een beetje op groeien maar de maan en zon bijna onder stand absoluut niet.
Dus de periode dat de verlichting in die standen staat tel ik niet mee in me verlichtingsduur
 
Hoe lang duurt het eigenlijk eer een Helialux tot zijn opgegeven max sterkte komt? Het leek me een beetje lang te duren, of moet ik daar nog aan wennen? Ik heb de controller sinds gisteren maar moet er dus nog aan wennen en vroeg me dus af hoe lang de controller doet van de schemer naar de volgende fase...
 
Hoe lang duurt het eigenlijk eer een Helialux tot zijn opgegeven max sterkte komt? Het leek me een beetje lang te duren, of moet ik daar nog aan wennen? Ik heb de controller sinds gisteren maar moet er dus nog aan wennen en vroeg me dus af hoe lang de controller doet van de schemer naar de volgende fase...

Kan je volledig zelf instellen..
Standaard staat hij al ingesteld van zonsopgang tot ondergang, maar kan je zelf veranderen
 

Terug
Bovenaan