Wat is er nieuw

Juwel kast plank monteren

Rene88

Well-known member
Lid geworden
26 juli 2017
Leeftijd
38
Hallo allen,

Ik wil graag mijn apparatuur (doseerpomp,pH controller,tc421) in de Juwel kast wat netter organiseren. Allemaal licht spul dus.

Nu boor of schroef ik liever geen gaten in de kast zelf dus zat te denken een zwarte plank tegen 1 van de zijkanten te plakken met bijv dubbelzijdig tape. Hier schroef ik dan vervolgens in wat nodig is voor de bevestiging.

Ik ben geen groot klusser dus vraag mij af of dit met tape te doen is. Houtlijm lijkt mij wat rigoureus en hecht misschien niet op de Juwel kast. Welk hout denken jullie dat volstaat om wat beugeltjes etc in te schroeven?

Groeten
Rene

Ik heb alles bevestigd met behulp van dubbelzijdige tape en een aantal zaken zoals controllers met zelfklevende klittenband.

Hangt er nu toch al bijna een half jaar tegen, ik heb wel in de doehetzelf die met wat sterkere draagkracht uitgezocht.

Hallo allen,

Ik wil graag mijn apparatuur (doseerpomp,pH controller,tc421) in de Juwel kast wat netter organiseren. Allemaal licht spul dus.

Nu boor of schroef ik liever geen gaten in de kast zelf dus zat te denken een zwarte plank tegen 1 van de zijkanten te plakken met bijv dubbelzijdig tape. Hier schroef ik dan vervolgens in wat nodig is voor de bevestiging.

Ik ben geen groot klusser dus vraag mij af of dit met tape te doen is. Houtlijm lijkt mij wat rigoureus en hecht misschien niet op de Juwel kast. Welk hout denken jullie dat volstaat om wat beugeltjes etc in te schroeven?

Groeten
Rene
Dit is mijn Aquariumcomputer die ook in een Juwel kast staat. Wanneer je goed kijkt zie je dat het ding in een rek staat welke dus weer in die kast geplaatst is. Het is in mijn geval een twee plank rek. Ik kan hem er zo uitpakken en hou dus zo de kast keurig in tact.
IMG_20190929_122527.jpg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan