Wat is er nieuw

Juwel Lido 120 LED?

Corydorasfan

Well-known member
Lid geworden
25 december 2012
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, is er iemand die ervaring heeft met de Juwel lido 120 Led uitvoering? Wat is het verschil tussen de LED uitvoering en de uitvoering met T5 buiten stroom etc. om?

Alvast bedankt

Ik weet niet het verschil hier tussen. Zelf heb ik sera LED in mijn Juwel 120, echt een afrader...

Moet ik ze even opmeten maar geloof het wel. Ik heb er 2 inzitten, 2x wit maar het geeft te weinig licht voor op de bodem. Ik heb er zelfs een tijdje 3 in gehad met de rode planten verlichting creatief vast gemaakt met tiewraps. Echter geeft die rode echt heel lelijk licht dus die heb ik er snel weer afgehaald. Mijn aquarium is nu een blackwater bak met enkel echinodorus bleheri erin. Maar als je planten wil houden zou ik absoluut geen sera LED doen.

heb het even nagekeken, maar 2x750 lumen boven een Lido120 is wel héél erg weinig
Planten hebben wel niet zo overdreven veel licht nodig, maar dit is toch het absolute minimum. Ik denk zelfs dat je voor een Lido wel het dubbele mag hebben.

Hoop dat je wat aan deze informatie hebt @Corydorasfan

heb het even nagekeken, maar 2x750 lumen boven een Lido120 is wel héél erg weinig
Planten hebben wel niet zo overdreven veel licht nodig, maar dit is toch het absolute minimum. Ik denk zelfs dat je voor een Lido wel het dubbele mag hebben.

Hoop dat je wat aan deze informatie hebt @Corydorasfan

Het dubbele zou inderdaad beter zijn. Maarja het voldoet en als ik de juiste bak vind wil ik hem toch vervangen 🙂 het werkt wel mooi met de tc420 dimmer 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan