Wat is er nieuw

Juwel lido 200 (Dice)

• Onderwerp starter Onderwerp starter dice
  • Startdatum Startdatum
D

dice

Guest
Hallo

Sinds paar weekjes een libo 200 staan 3 jaar oud geheel krasloos hier heb ik het orginele filter uitgehaald en een eheim 2224 opgezet met een 150 watt eheim heater ... lampen zijn t5 dennerle plant en day

Bodem is het zelfde als in de juwel rio 400

Filterzand 04/0.8 korrel

Visbestand

Koppelmaanvis en voor de 2e keer oo rij eieren gelegt en sinds donderdag ook uitgekomen.. ik had 5 maanvissen maar er waren 2 koppels uitgekomen beide eieren in een rio 300 en de ziel alleen moest het ontgelden dus heb ze terug gebracht

7 kegelvlekjes
5 cory aneus .. ook eitjes sinds 2e keer

Voor nu ben ik wel tevreden met de inrichting rommel zowiezo niet teveel nu ivm de maanvissen

g6ICcN0-baqf0-InX-upe8NQaVDLnJhT.jpeg

Foto.s zijn helaas niet helder/scherp volgende keer beter

Zeer nieuwsgierig wat een libo is?? Maar het is de lido:S

Maar een mooi begin hoor!

Zeer nieuwsgierig wat een libo is?? Maar het is de lido:S

Maar een mooi begin hoor!

Hahaha ik.zie het nu pas wat een stomme fout 😛 kan iemand het even aanpassen

Hahaha ik.zie het nu pas wat een stomme fout 😛 kan iemand het even aanpassen

Onder je eerste bericht op de knop meld drukken. Dan invoeren wat je veranderd wilt hebben.

Onder je eerste bericht op de knop meld drukken. Dan invoeren wat je veranderd wilt hebben.

Is aangepast

En de maanvissen jonkies zwemmen met de ouders door de bak ... prachtig gezicht om dat tezien .. foto is helaas onscherp ivm dat de ouders tegen het glas schieten als ik telang en tedicht bij kom

nUZLw0m4O5ejossrm7XpfHuZkcdDLW7a.jpeg

Ja dat is het zeker ik.heb er nog een stuk of 75 over ... maar het gedrag van de maanvissen is heel mooi

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan