Wat is er nieuw

Juwel poster kleur

Robin E

Well-known member
Lid geworden
11 april 2010
Beste,

sinds een paar maanden heb ik juwel poster 1 als achterwand, maar geplakt (Met juwel posterfix) ziet deze er door het glas en het water anders (groen/blauwig) uit. Ik zie dat bij meerdere bakken op het forum. Ik denk er over na deze poster te vervangen door een andere poster, namelijk poster 4 of geheel zwart. Heeft iemand Poster 4 en hoe ziet dat er in je bak uit?

dit is poster 4:
10DA533C-D1BB-46B2-B6A1-5D045B50057D.jpeg

Groeten Robin

Heeft het licht boven de bak er wellicht invloed op?

Ik denk dat dat wel meevalt, als ik in jouw foto topic kijkt ziet d poster er hetzelfde uit, dit is mij bak:

85881FBB-B53D-48C0-9892-332991C4D3A9.jpeg

de poster wordt zo geadverteerd:

5A731E99-811D-483D-BEDA-5FADB329866E.jpeg

Ja je hebt gelijk en die kleur zoals ze laten zien is heel anders. Maar goed ik vindt het zelf grijzig en niet lelijk of storend. Ik heb overigens de posterfix van JBL gebruikt.

Lelijk is het inderdaad niet, maar het is wel anders dan verwacht.

De poster was in eerste instantie ook een probeersel. Mijn 3D achterwand was op. Er zat baardalg op en de epoxy laag was op sommige plekken stuk gevreten door de algeneter. Eerlijk gezegd bevalt geen 3D achterwand hebben me prima. Ik heb er nagenoeg geen omkijken meer naar. Wellicht had dit met een nieuwe 3D achterwand ook zo geweest, maar ik weet zeker dat ik niet meer met een tandenborstel de achterwand hoef schoon te maken.

Vandaar de vraag hoe de andere poster er bij iemand in de bak uitziet. Van gewoon zwart zijn genoeg voorbeelden te vinden, maar die met stenen kon ik zo snel niet vinden.

Effen vindt ik zelf ook niet echt mooi maar smaken verschillen en ja het is veel makkelijker dan zo n achterwand in de bak.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan