Juwel Rio 125 op Aquatlantis Style LED 80?


N

NotGerman

Guest
Hoi allemaal,

ik heb al 2 jaren een klein 54-L-aquarium en die staat sinds 2019 op een Aquatlantis Style LED 80 onderkast. Nu is onlangs het licht stuk gegaan (niet de buis zelf, maar het licht-moduul). Omdat de webwinkel waar ik het aquarium gekocht had mij zo een licht-moduul niet apart geven kan, hebben ze mij even de hele prijs voor het aquarium teruggestort. Twee jaren gratis aquarium gehad dus :)

Nu dacht ik dat dit misschien een goede moment voor een nieuw, groter aquarium zou zijn, aangezien de onderkast sowieso groter is dan het aquarium. Ik had na aquariums met 80x35 cm gekeken (want dat is de oppervlakte van de kast) en ik heb zowel het Juwel 125 als het Aquatlantis Style LED 80 (dat eigenlijk bij de onderkast behoort) gevonden. Het Juwel bevalt mij persoonlijk beter en past volgens mij ook qua gewicht op de onderkast, maar is volgens Juwel 81x36 cm, dus eigenlijk minimaal te groot, maar ik weet niet of dat misschien alleen vanwege het deksel is..?

Dus ik ben benieuwd of misschien iemand deze combinatie biz zich thuis heeft of het geprobeert heeft en mij kan vertellen dat het niet werkt? Alvast hartelijk dank!

Groetjes
NotGerman
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Terug
Bovenaan