Juwel Rio 180 van Zora


jodocus zei:
Vind je bak mooi en sfeervol ingericht,met leuke inwoners.


keep up the good work. :)

groet koos..


Bedankt :)
 
SaskiaP zei:
Update? Foto's? :)

Zodra ik een andere en goede camera heb, komt er zeker een update :)
Van zowel deze bak als mijn nieuwe aanwinst ( 80cm bak) :)
 
Je hebt een schitterend aquarium!
 
Heel mooi Zora. Altijd leuk om te zien hoe anderen omgaan met hetzelfde aquarium dat je zelf ook hebt.
 
Echt een leuk ingerichte bak!
De kleine Anubias planten overal geven een heel apart effect.
 
Mooie natuurlijke bak.
 
Gisteren heb ik een besluit moeten nemen om een keuze te maken tussen mijn twee aquariums.
Het idee van misschien de meterbak weg doen speelde al wat langer.

Ik kon de meterbak niet echt naar mijn zin krijgen en had ik het eindelijk mooi, dan was dat weer niet goed en dan dat weer niet enz.
Ik kon er niet echt vanaf blijven en ik ergerde me er op het laatst aan dat er steeds iets niet goed was.
Ook kostte het elke keer weer geld omdat als ik dat zo zou veranderen het dan misschien wel mooi was/zou worden.
Maar toch viel het elke keer weer tegen.

Vanmorgen is er iemand geweest en die heeft alles in 1x mee genomen, dus de meterbak met de vissen en alles erbij.

Mijn gevoel is nu een stuk rustiger sinds de meterbak weg is en ik heb totaal de neiging niet meer dus om met mijn handen weer de bak in te gaan om te prutsen/ dingen te verplaatsen.
Dat scheelt echt een hele hoop ergernissen.
Ik heb namelijk nog mijn 80cm bak en daar heb ik het totaal niet bij.
Die is precies zoals ik wil en die kan ik prima met rust laten.
Daar loopt alles goed en op rolletjes tot nu toe.

Erg jammer wel dat de meterbak weg is nu, maar het was wel beter om te doen.
Ook scheelt het een beetje in de maandelijkse kosten en ik denk ook wel straks bij de jaarafrekening van water en stroom.
Nu kan ik me volledig richten op de 80cm bak en die is ook erg mooi vind ik zelf.
Totaal anders in gericht, maar wel een leuke gezelschapsbak met planten, hout etc.

Binnenkort volgt er vast wel een album van de 80cm bak, maar ik moet eerst nog steeds een andere camera regelen/lenen.
 
Jammer joh, maar misschien een verstandig besluit.
Ben wel benieuwd naar je andere aquarium.
 
Jammer het was een mooie bak, maar als je er zelf niet tevreden mee bent is het wel een verstandige keuze.
Ik ben ook erg benieuwd naar je andere aquarium!
 
Best wel jammer Zora maar als je er een goed gevoel bij hebt dan is het goed denk ik.
Dat is iets wat je namelijk wel erbij moet hebben want anders is de lol er ook snel af denk ik.
Veel succes met de 80cm verder hoor.
 

Terug
Bovenaan