Juwel Rio 240 lichtbalk gezocht

Robotto

Active member
Lid geworden
21 oktober 2019
Berichten
32
Leeftijd
63
Mijn lichtbalk voor de Juwel Rio 240 heeft het begeven. Het gaat om de T5 2x54 watt van 120 cm.
Omdat repareren erg lastig is ben ik met spoed op zoek naar een nieuwe of een goed/nog werkende vervanger. Op het internet zijn ze alleen niet te vinden (wel led maar die zoek ik niet, ik heb T5).
Wie o wie kan mij helpen met een exemplaar of een linkje?
 
Mijn lichtbalk voor de Juwel Rio 240 heeft het begeven. Het gaat om de T5 2x54 watt van 120 cm.
Omdat repareren erg lastig is ben ik met spoed op zoek naar een nieuwe of een goed/nog werkende vervanger. Op het internet zijn ze alleen niet te vinden (wel led maar die zoek ik niet, ik heb T5).
Wie o wie kan mij helpen met een exemplaar of een linkje?
 
@benvo:

ik heb ze gemaild met de vraag of het ook in 120 cm leverbaar is, omdat op hun site alleen 60 cm kan worden geselecteerd?
Inmiddels contact gehad: 120 cm is voor t5 niet meer leverbaar...
 
Laatst bewerkt:
@benvo:

ik heb ze gemaild met de vraag of het ook in 120 cm leverbaar is, omdat op hun site alleen 60 cm kan worden geselecteerd?
Even naar beneden scrollen dan had je dit gezien ;):
Schermopname (76).png
 
@benvo:
Dat had ik gezien.
Kon echter alleen 60 cm selecteren.
Dus gebeld: alleen de 60 cm is nog leverbaar...
 
Heb je Pets Place al geprobeerd?
Ja heb ik gedaan. De armaturen/lichtbalken voor t5 tlbuizen worden niet meer geproduceerd door Juwel, bij de verkopers zoals bol.com zijn hier en daar nog wel wat maten te verkrijgen maar geen 120 cm meer. Overal uitverkocht, ook bij Pets Place (ik heb ze gebeld).
Ik ben nu dus noodgedwongen, een aquarium kan niet lang zonder licht ;-), maar overgestapt op leds. Kostte me wel een rib uit mn lijf maar het verbruik is stukken lager en de lampen gaan veeeel langer mee!
Ik dank alle reageerders voor hun hulp in deze.

Groet, Rob
 
Hoi bij aquaplants online heb ik led verlichting gehaald voor mijn rio 240
 
Ja heb ik gedaan. De armaturen/lichtbalken voor t5 tlbuizen worden niet meer geproduceerd door Juwel, bij de verkopers zoals bol.com zijn hier en daar nog wel wat maten te verkrijgen maar geen 120 cm meer. Overal uitverkocht, ook bij Pets Place (ik heb ze gebeld).
Ik ben nu dus noodgedwongen, een aquarium kan niet lang zonder licht ;-), maar overgestapt op leds. Kostte me wel een rib uit mn lijf maar het verbruik is stukken lager en de lampen gaan veeeel langer mee!
Ik dank alle reageerders voor hun hulp in deze.

Groet, Rob

Ja jammer en het is bijna allemaal led tegenwoordig. Maar goed een hobby kost geld moet je maar denken ;)
 
tja asl je de t5 wilt blijven gebruiken zul je vrees ik de boel moeten open en evsa vervangen bv
Maar is dat wat er loos is en niet 1 buis defect als dat zo werkt de ander namelijk ook niet meer.
oeps beetje mosterd na de maaltijd zie ik nu je bent al om naar led lees ik :DD (y)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan