Wat is er nieuw

Juwel trigon 350 niet waterpas

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mjr84
  • Startdatum Startdatum
M

Mjr84

Guest
Ik kom er net achter dat mijn Juwel trigon 350 niet waterpas staat. Blijkbaar is er aan 1 kant, linksvoor, een plastic pootje van de onderkast gebroken. Het valt me vandaag pas op, geen idee hoe lang dit al zo is. Ik heb nu een speling van ongeveer 1 cm. In hoeverre kan dit kwaad? En heeft iemand een handige tip om m weer redelijk recht te krijgen?

Ja. kijk of maak en pootje of klosje wat dezelfde hoogte heeft. als de andere kant.

Neem nu een balkje van 4 x 7 cm en ong. 1 m.. leg dat naast het kapotte, 10 cm doorsteken onder de kast.
Til hem op, en leg en klosje 1 cm dikker dan wat afgebroken is.

Leg het nieuwe klosje naast het pootje, Duw het balkje aan het eind rustig omhoog, en schuif het klosje onder de kast.

dan zachtjes zakken. en klaar.
of 1 cm klosje onder de poot.

neem een houten wig(spie) van tenminste 30mm tik die rustig onder de kast,

een trigon staat 20mm van de grond dus je hebt voetje nodig van 20mm dik,

controleer je waterpas van te voren,of die ook waterpas is,op de volgende manier

plaats de waterpas op een glad vlak,controleer hoe de libel staat ,draai hem nu 180graden,de libel moet nu het zelfde staan,,is dit het geval,dan is je waterpas ook 100% waterpas

succes

Dat ziet e ook in de bak,he. waterpas.

het zal wel,het was maar een goed bedoelde tip. voor mensen die minder handig zijn

nee, je moest eens weten,hoeveel mensen een waterpas gebruiken die niet waterpas zijn,loop maar eens een bouwmarkt binnen,en leg er een stel naast elkaar,dan zie je hoeveel er zijn die afwijken,en dan zijn ze nieuw

dus van eigen ruiten inslaan is hier zeker geen sprake,word trouwens een natte boel

Heb een stelpijp van 1.80 m. met 3 bellen erin.
Om kozijnen te stellen.

Het is gelukt mensen, bedankt!

Re: Juwel trigon 350 niet waterpas

Ik wist wel hoe te checken dat een waterpas goed is, maar niet dat dat beestje een Libel heette 😉

Re: Juwel trigon 350 niet waterpas

Pas maar op,voor je het weet,in je bakje. libellen.

Wat is het tegenovergestelde van Li bel?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan