Jaa planten genoeg! Heb vandaag nog wat extra hout en stenen gekocht en wat mos op het hout gebonden.Ik zou er persoonlijk wat planten bij zetten. Wat groene planten (echidorus) en bijvoorbeeld ook een rode lotus. Juist met die extra kleuren van hout, rots en planten maak je het verschil.
Op het hout kan bijvoorbeeld ook nog wat anubias of javavaren.
Ik zie BTW dat je het binnenfilter er in hebt. Geen buitenfilter als keuze alternatief? Kost geen ruimte in de bak.
Weet je al wat voor bewoners je voorkeur hebben? Tijd genoeg trouwens, eerst rustig indraaien.
Dario Dario bedoel ik hahaJaa planten genoeg! Heb vandaag nog wat extra hout en stenen gekocht en wat mos op het hout gebonden.
Ik heb het binnen filter er inderdaad ingelaten. Ik ga sparen voor een buiten filter haha die krengen zijn best duur en kan geen 2e handse vinden op het moment.
Ik wil zo graag de Indische modderkruipers die zijn zo schattig. Heb ook nog wat Neo garnaaltjes in mijn andere bak, die plaats ik eerst over, daarnaast wil ik heel graag nog een klein scholenvisje erbij ik weet alleen nog niet welke. De Danio Danio spreekt mij ook wel erg aan!
Prachtige vissen, ik hoop dat ze niet je garnalen pakken. 🙂Dario Dario bedoel ik haha
Ik heb ook een aantal japonica garnalen erbij zitten, en heel veel beplanting, dan denk ik dat het goed moet gaan haha. Maar we gaan het zien☺️Prachtige vissen, ik hoop dat ze niet je garnalen pakken. 🙂
https://aquainfo.nl/artikel/dario-dario-bengaalsvuurtje/
Das toch toevallig, vandaag nog behalve corydoras ook 5 japonnen gehaald bij de LFS. 😉😀Ik heb ook een aantal japonica garnalen erbij zitten, en heel veel beplanting, dan denk ik dat het goed moet gaan haha. Maar we gaan het zien☺️
Wat leuk!Das toch toevallig, vandaag nog behalve corydoras ook 5 japonnen gehaald bij de LFS. 😉😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.