Juwel Vision 180 van trotsemammie


Nou dan zijn we ook wel benieuwd naar een :foto:;)
Het filmpje werd via insta verstuurd en was meteen weer weg helaas
Het filmpje mag ook hoor! Of een youtubelinkje :DD
Filmpje werd via Instagram verstuurd en was na bekijken meteen weer weg
Inderdaad want we zijn vrij snel tevreden hoor ;)
Snap ik haha, filmpje werd via insta verstuurd. Ik zal wel een nieuw filmpje vragen
 
Zojuist tijdens het voeren een filmpje gemaakt. Dat is ook de reden dat de bak wat troebel is.

Ik heb meerdere malen geprobeerd een ander huisje te zoeken voor mijn 6 sleutelgat chicliden maar tot 3 keer toe zou er steeds iemand komen maar komen niet op het afgesproken tijdstip dus was het zat. Ze mogen blijven, zijn helaas volgens mij niet volgroeid terwijl ik ze al 2 jaar heb.
Ze lijken het goed te doen, eten goed dus ze mogen hier gewoon hun tijd uitzitten.

 
Heb je al iets van koppels gezien bij de Maroni s dan Thea of eitjes?

Edit: je video gaat snel maar zover ik zie lijken het me allemaal mannen toe met die lange rugvin en dat had ik destijds dus ook.
 
Heb je al iets van koppels gezien bij de Maroni s dan Thea of eitjes?

Edit: je video gaat snel maar zover ik zie lijken het me allemaal mannen toe met die lange rugvin en dat had ik destijds dus ook.
Nee nog helemaal geen koppels en/of eitjes. Ben er nu ook wel van overtuigd dat het mannetjes zijn
 
Ja dat dacht ik al wel en ik had destijds hetzelfde probleem. Jammer maar ja niks aan te doen.
 
Zolang ze maar goed samen gaan met elkaar, wel jammer idd
 
Ik heb 2 jr geleden een paar keer een man weer omgeruild maar telkens bleken de jonge vissen weer een man te zijn dus ik heb ze destijds met de oude bak ook maar weggedaan. Verder zijn het erg mooie vissen overigens.
 
Holy moly ik zie dat het al weer ruim een jaar geleden is dat ik op het aqua forum zat....
Ik moet mij schamen
 
Inderdaad Thea;)

Erg leuk je hier weer te zien en dan zien we ook graag een foto van je bak:DD
Dat zal helaas niet gaan. Gisteren is er een nachtmerrie uitgekomen die geen enkele aquariaan wilt.....

Mijn bak is lek!! Het druppelde er gewoon uit. Ik vermoed dat de kitrand niet meer goed is of dat er een scheur in de bodem zit.
Gisteren was het stressniveau erg hoog bij mij, ik moest in allereil de bak leeghalen en de vissen uitvangen, die konden gelukkig terecht bij een bekende van mij.
Ook moest ik nog naar mijn werk gistermiddag dus heb de bak niet helemaal leeg kunnen halen. Ik ga nu verder.
Er zit nu nog een laagje water van ongeveer 10 cm in en al het zand op het moment lekt ie niet maar dat komt waarschijnlijk omdat de ergste druk er af is.
Deze bak ga ik niet opnieuw kitten, daar ga ik niet aan beginnen. De bak moest binnenkort toch leeg omdat wij een nieuwe vloer krijgen dus gelukkig is het nu gebeurd en niet als de nieuwe vloer er al in ligt.
Ik wil wel weer opnieuw beginnen met een nieuwe bak als de verbouwing voorbij is
 
Ik las het al op FB Thea en dat is inderdaad balen zeg. Hoe oud was de bak?
Kan me voorstellen dat je wacht met de verbouwing en dan pas weer begint.
 
Nice , veel plezier ermee....:thumbs: hopelijk komt het goed met de lekkage.......
 
Sterkte en goed dat je niet opgeeft :thumbs:
Heb het zelf ook eens meegegmaakt dat mijn bak leeg liep.
 
Ik las het al op FB Thea en dat is inderdaad balen zeg. Hoe oud was de bak?
Kan me voorstellen dat je wacht met de verbouwing en dan pas weer begint.
Ik heb hem al tweedehands gekocht dus hoe oud hij was kan ik niet echt zeggen
 
Hallo Allemaal. Ik heb inmiddels een ander bakje opgehaald, staat nu nog leeg maar hoop er binnenkort mee te beginnen. Hoewel ik hem eigenlijk te klein vind (60x30) en twijfel of ik groter kan gaan. Of ik hou het bij deze en maak er een nanobak van
 
Lastig die keuzes Thea en een 80cm geeft wat meer mogelijkheden maar goed het moet wel kunnen.
 
Personelijk zou ik voor een 80 cm gaan.
Maar goed wat John al zegt als je hem nergens neer kan zetten word t een ander verhaal
 
Hoe groter hoe groter de mogelijkheden , maar zo beperkt is de keuze van visjes die in een 60 cm kunnen nu ook weer niet . Zo is er voor elk wat wils .
 

Terug
Bovenaan