Wat is er nieuw

Juwel Vision 260 van Tharealmb

Slecht nieuws en goed nieuws....

ik stop met dit aquarium. Hij lekt lichtjes, waarschijnlijk lekkage op de kitnaad. en dat bij de bodem. dus dit aquarium met al zijn krassen en nukken gaat na reparatie weg of naar zolder.

het goede nieuws? een nieuw aquarium is besteld en komt volgende week binnen! de Dubai 120 in het zwart. rechthoekig en daardoor beter om fotos te maken ook. zodra die binnen is open ik een nieuw topic, en plaats ik hier wel een link naar de nieuwe (of deze gaat weg)

ik heb er in ieder geval zin in!

Balen van de lekkage natuurlijk maar mooi dat er een nieuwe bak komt!
Hopelijk op z'n minst zo mooi als deze! 😉

Seabait zei:
Balen van de lekkage natuurlijk maar mooi dat er een nieuwe bak komt!
Hopelijk op z'n minst zo mooi als deze! 😉

Ik hoop nog mooier! Wel heel anders waarschijnlijk. Maar dat gaan we zien. Heb het aquarium nu op de grond gezet op een stuk piepschuim, zodat het nieuwe aquarium straks direct op het meubel kan. Nu maar wachten op het telefoontje van de LFS!

Het zal ook niet zo zijn! nieuwe aquarium binnen, wacht nog op een bovenblad (hopelijk vandaag) en dan kan het aquarium geplaatst.

Daar dacht mijn appelslak anders over:

weQz2Ef.jpg

Had die niet 1 weekje langer kunnen wachten?

Ik ben wel erg nieuwschierig naar de kleur. Waar ik de appelslakken heb gekocht waren alle appelslakken geel (en had de jongen daarvan). Deze is na verloop van tijd bruin geworden. Ben erg benieuwd of de jongen geel worden, bruin worden, of een combinatie.

ik ben benieuwd naar het nieuwe aquarium.! en hoe de sewellias het doen.!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan