Deze test is dus naar nog 3 mensen verstuurd, dit omdat de metingen steeds dezelfde uitslag gaven en ik dit niet vertrouwde.
Correspondentie met easy life....kreeg spontaan een nieuwe set thuis gestuurd, en ook nog flesje kalium en profito gratis erbij.
Nieuwe test geprobeerd, wederom een veel te hoge uitslag....
Deze tester naar Raoul gestuurd, ook hij vind veel te hoge metingen....drinkwater hetgeen 1 ppm bevat, tester geeft dan 15 aan.
Raoul stuurde de test door naar Nanoe in kockenge....en daar was de test ook weer veel te hoog.
Je kunt nu wel een beetje stellen dat die test voor geen meter klopt, of bij het productieproces is iets fout gegaan ?????
de test van JBL gekocht, ook deze geijkt...weliswaar geeft deze ook iets te hoog aan maar dat is verwaarloosbaar in mijn ogen voor onze toepassing.
De test is inderdaad af te lezen via een kruisje dat verdwijnt agv vertroebeling...je zult dus geen verschil zien tussen 12 en 15 ppm.....maar nu maakt dit voor ons ook niets uit.
Wel laat de test duidelijk zien dat ik kalium heb toegevoegd en dat ik van 3 ppm verhoogd heb naar rond de 10 ppm ...en dat zou dan ook kloppen met wat ik toegevoegd heb.