Kan deze E-VSA aan een dimmer?

C

Canon

Guest
Hallo,

Ik heb een controller die mijn led-lampen kan laten dimmen. Werkt er mooi.
Ik vind alleen mij led-lampen een minder mooiere kleur weergave geven en denk er aan mijn TL weer aan te sluiten. (naast mijn LED).

Kan ik mijn EVSA ook aansluiten op mijn controller, zodat ik mijn TL buis kan laten dimmen?

Ik heb er weinig verstand van, en vandaar dit topic, voor de boel in de brand vliegt :).

Het gaat om de bovenste EVSA. (onderste is voor 2 TL lampen tegelijk, maar dat doet er niet toe).
Toevallig staat mijn controller er onder.

IMG_9421.JPG
 
Hallo,

Ik heb een controller die mijn led-lampen kan laten dimmen. Werkt er mooi.
Ik vind alleen mij led-lampen een minder mooiere kleur weergave geven en denk er aan mijn TL weer aan te sluiten. (naast mijn LED).

Kan ik mijn EVSA ook aansluiten op mijn controller, zodat ik mijn TL buis kan laten dimmen?

Ik heb er weinig verstand van, en vandaar dit topic, voor de boel in de brand vliegt :).

Het gaat om de bovenste EVSA. (onderste is voor 2 TL lampen tegelijk, maar dat doet er niet toe).
Toevallig staat mijn controller er onder.

Bekijk bijlage 4260


Nee dat gaat niet lukken,
Ten eerste zijn het geen dimbare ballasten en ten 2de kan je met een TC420 geen tl lampen dimmen.
Je hebt een 1-10volt dimmer nodig zoals bv. deze.
http://www.aquariaveldhuis.nl/domeinen/aquariaveldhuis/www/ftp/aquariumtechniek/sunris.jpg
 
Mss rechtstreeks op de PWM aansluiting van de TC420? Maar ik denk dat deze tussen 1-5 schakelt.
 
nee mist een aansluiting op de ballast zie foto

dimbarre ballast.jpg


daarbij reageren niet alle tl buizen goed op een dimmer denk aan de tl van juwel

groet

jaap
 
Bedankt! Duidelijk!
 
Terug
Bovenaan