Wat is er nieuw

Kan dit kwaad?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mikzorzz
  • Startdatum Startdatum
M

mikzorzz

Guest
Hallo,
Heb hier een nieuwe cocoon 4 staan, toen ik even naar de kitranden keek zag ik dit:
20190808_155511.jpg
20190808_155513.jpg
20190808_155517.jpg

Het lijkt opzich wel mee te vallen zo helemaal onderaan. Het is ook maar 31liter. Toch vraag ik hier maar even, wat zouden jullie doen?

Is geen drama, het is vooral visueel dat het er niet uit.

Althans dat werd mij verteld door van wolveren over mijn grote bak met wat imperfecties

Wanneer het een nieuwe kleinere bak is, en je er zorgen overmaakt, zou ik teruggaan naar de leverancier. Ruilen voor een betere nu het nog kan. Ik mag toch aannemen dat er garantie op zit.

Denk zelf ook niet dat het heel veel kwaad kan. Lijkt er een beetje op of de kit net niet tot het laatste mm is uitgevloeid. Voorderest zien de randen er netjes en redelijk dik uit voor 30l.
Over aquatic nature bakjes ook nooit te klagen gehad.

Ben wat dat betreft meer benieuwd hoe mn kastje het gaat houden op den duur.
20190808_173008.jpg

Maar alles 18mm multiplex en met stelpoten waterpas lijkt me niks aan de hand.

Als er een versteviging overdwars aan de achterkant zit, moet 18mm multiplex meer dan genoeg zijn.

Zit achter een stuk 18mm dwars idd,
En lijkt me niet dat 18mm okoume over 30 buigt onder een kilo of 35?..

Wil in het onderste vak nog een 20l cocoon zetten die nu boven staat, moet ook wel lukken denk? Kan alleen maar ten goede komen tegenover nu het hoge zwaartepunt

Onder de kast liggen 2 44x22 balkjes verlijmd waar ook de stelpoten inzitten.

Zit achter een stuk 18mm dwars idd,
En lijkt me niet dat 18mm okoume over 30 buigt onder een kilo of 35?..

Wil in het onderste vak nog een 20l cocoon zetten die nu boven staat, moet ook wel lukken denk? Kan alleen maar ten goede komen tegenover nu het hoge zwaartepunt

Onder de kast liggen 2 44x22 balkjes verlijmd waar ook de stelpoten inzitten.
Denk wel dat het goed moet komen hoor 😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan