Wat is er nieuw

Kan een gup in fases bevallen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jumirali
  • Startdatum Startdatum
J

Jumirali

Guest
Hallo!

Ik heb een vrouwtjes gup die al heel lang zwanger is. Ze is een week of vier geleden al een keer bevallen van een stuk of 6 jongen, maar ze is nog steeds zwanger. Haar buik wordt steeds dikker en ik vroeg mij af of een gup in fases kan bevallen of dat er misschien een gup dwars is komen te zitten ofzo waardoor de rest er niet meer uit kan. De zwarte vlek op haar buik wordt steeds groter en ze wordt zo dik! Ze lijkt ook nogal rode kieuwen te hebben en hangt wat scheef. Gewoon afwachten? of kan ik iets doen?

img_1743.jpg

img_0421.jpg

img_0425-2.jpg

img_0426-2.jpg

Dat ze een week of 4 geleden is bevallen houdt in dat dit een nieuwe zwangerschap betreft naar mijn idee. Ik denk dat je behoorlijk wat jongen kunt verwachten binnen nu en een week. Ik zou zeggen gewoon laten zitten, met mijn kennis. Weet niet hoe anderen met meer ervaring erover denken maar ik lees graag mee.

Mijn endler vrouwen zijn zo rond de 5 a 6 week zwanger soms, dat is dus ook nog eens een optie.

Ben heel benieuwd.

Groetjes.

Ok, bedankt voor jullie reacties.
Ik ga afwachten. Het viel me net op dat de gup zich terug getrokken heeft op een rustig plekje in het aquarium. Misschien is het dan eindelijk zo ver!

En? Al baby's gespot?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan