Wat is er nieuw

Kan iemand mij vertellen wat je ziet op de foto welke vis dat is ???

• Onderwerp starter Onderwerp starter Danio1980
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Danio1980

Guest
Kan iemand me vertellen wat voor vis het is en mss meer informatie ??
Alvast bedankt

#haai.jpg

#haai1.jpg

#haai2.jpg

Ik ben geen ster in het herkennen van vissen, doch denk ik een Pangasius te herkennen.:juggle:
http://plazilla.com/page/4295035275/pangasius-of-mini-haai-houden-in-het-aquarium
Mocht het deze zijn staan er op Smulweb.nl prima recepten 😀
Klopt wat je zegt , en ik moet dringend iemand zoeken die de vis wil overnemen , want het is een tijdbom lees ik = agressief en onrustige vis ...
Is nog klein maar groeit snel ...

Dat is een blauwe haai (pangasius)

Helaas komen we deze vis meer tegen op dit forum.
Ook helaas dat deze door mogelijke onwetendheid van de handelaar deze word aangeboden.

Ik heb die vis vroeger gehad maar die was nooit agressief, onrustig wel
Hij word ook heel oud ik denk dat die van mij 2/3 jaar oud was

Helaas komen we deze vis meer tegen op dit forum.
Ook helaas dat deze door mogelijke onwetendheid van de handelaar deze word aangeboden.

Ik heb deze niet gekocht , ik heb de bak overgenomen van iemand die er ( niets van afwist en groot wilde doen ) de vissen combinatie klopte niet , bewijst deze bak Maanvis 2 zeer grote pleco's en nog een lange vis . zie foto's

aq4.jpg

#pleca.jpg

Ik heb die vis vroeger gehad maar die was nooit agressief, onrustig wel
Hij word ook heel oud ik denk dat die van mij 2/3 jaar oud was

De Blauwe Haai blijft heel de tijd opdezelfde plek hangen ,, is totaal geen zicht , vandaar dat ik me vragen stel erbij

Is hij er net iets in de aquarium gebeurd of is hij net in het aquarium teruggeplaatst?

Tsja, ik neem niemand wat kwalijk , maar helaas, iedereen kan een vissen verkopen en kopen zonder enig besef van soort of leefomstandigheid, gelukkig worden er stappen door de overheid genomen welke dit mogelijk kunnen veranderen in de toekomst.

Is hij er net iets in de aquarium gebeurd of is hij net in het aquarium teruggeplaatst?

Hij is 3w geleden verhuist , zou dat de oorzaak zijn ? hoelang moet een vis wennen als die verhuist is ??

uhuh
Ik herken de vis uit onderstaand topic waar je al redelijk wat antwoorden hebt gekregen imho...

http://www.aquaforum.nl/threads/heropstarten-aquarium.96151/

Vanwaar opnieuw dezelfde vraag Danio? Hoop je dit keer op een ander antwoord?

Vanwaar ? omdat de vis onrustig is en op het zelfde plekje blijft spartelen dat is niet normaal voor een vis ... Maanvis doet het zeer goed zwemt en eet alles .. Pleco's gaan goed .. Alleen de Blauwe Haai is niet zoals die moet zijn .. en ik lees alleen maar Negatieve dingen .. 🙁

Vanwaar ? omdat de vis onrustig is en op het zelfde plekje blijft spartelen dat is niet normaal voor een vis ... Maanvis doet het zeer goed zwemt en eet alles .. Pleco's gaan goed .. Alleen de Blauwe Haai is niet zoals die moet zijn .. en ik lees alleen maar Negatieve dingen .. 🙁

ah zo
Omdat hij onrustig is terwijl hij op dezelfde plaats spartelt weet je plots niet meer welke soort vis het is, ik snap het… :S

Ik dacht dat hij al lang in een vijver was 'vrijgelaten' eigenlijk 😉
Misschien heeft hij je vijver-plannen opgevangen en heeft hij wat stress...

ah zo
Omdat hij onrustig is terwijl hij op dezelfde plaats spartelt weet je plots niet meer welke soort vis het is, ik snap het… :S

Ik dacht dat hij al lang in een vijver was 'vrijgelaten' eigenlijk 😉
Misschien heeft hij je vijver-plannen opgevangen en heeft hij wat stress...

Ik heb de Grote in de vijver gezet , zou die de andere missen 🙂 ... Lachwekkend maar het kan ... ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan