Kan wel janken...


Dat is best prijzig Jaap maar zoals je al zegt kun je zoiets maar beter goed laten doen om zo veel ellende te voorkomen.
 
Hehe :D
Het gekke is dat ik zelf ook geen slechte recensie heb geplaatst nog, omdat ik ergens misschien nog denk Maybe its just me? Maar als ik dan hierboven nog een verhaal lees en ook van onze LFS heb gehoord van mensen met problemen met zorona..dan moet ik misschien toch maar eens een recensie plaatsen bij deze bobdebouwerhobbybouwer zoals ik hem noem...
Hoewel z'n schoonzoon nu ook heeft geleerd bakken te plakken, dus wie weet wordt het nu beter... :rolleyes:

Nou als hij dat van zn schoonpa heeft geleerd dan heb ik daar gelijk al mn twijfels bij:(:(
 
Nou als hij dat van zn schoonpa heeft geleerd dan heb ik daar gelijk al mn twijfels bij:(:(
Hehehe precies.. maar ik heb zelf het idee dat het vooral laksheid is dat het zo slordig afgeraffeld wordt, ik weet niet of dat altijd al zo geweest is of dat ze gewoon veel te snel en te veel willen maken...
Want iemand van het forum heeft geloof ik een 5 meter bak door hem laten bouwen (op locatie) die wel weer tevreden was... (jaren geleden geloof ik)
 
Dat is best prijzig Jaap maar zoals je al zegt kun je zoiets maar beter goed laten doen om zo veel ellende te voorkomen.
ondanks de bezorgkosten kwam deze toch nog goedkoper uit de bus en had hem zoals ik hem wou :D:D:thumbs:
 
ondanks de bezorgkosten kwam deze toch nog goedkoper uit de bus en had hem zoals ik hem wou :D:D:thumbs:

Daar gaat het uiteindelijk om Jaap. Mocht je ooit weer zon bak willen laten bezorgen dan mag je me wel een pb sturen hoor want dat heb ik zo gefikst op de fiets;)
 
Daar gaat het uiteindelijk om Jaap. Mocht je ooit weer zon bak willen laten bezorgen dan mag je me wel een pb sturen hoor want dat heb ik zo gefikst op de fiets;)
ha ha ziet het voor me fiets met John en dan de 250 cm glas er achter :D:D:D:D
 
Mocht je hem nog niet gekocht hebben bel hommers in kerkdriel eens
 
tja wat bezorg kosten betreft auto rijd niet op water :'(:Den personeel en auto moet ook betaalt worden
zelf halen kan maar kost ook en is op eigen risico
zelf heb ik voor mijn bak 200 euro bezorg kosten betaald van uit Duitsland
werd keurig en veilig bezorgt en verzekerd.
werd door de bezorger flink mee gedacht en getild om hem op zijn plaats te krijgen
kortom kost wat maar dan heb je ook wat:thumbs::D:D

Inderdaad, een aquarium vervoeren blijft altijd een beetje riskant/spannend. Ik mijn aquaria in de stelling ook vervoerd in een aanhanger en met tempex eronder alleen wil zo'n aanhanger soms wel springen. Dus elke hobbel was het weer spannend :)
 

Terug
Bovenaan