Kant en klare programma's laden in TC 420

M

manfrozaandam

Guest
Op internet staat diverse leuke kant en klare programma's met zonsopkomst en ondergang met fraaie namen als Thailand,Tropen en Brazilië. Deze hebben de programmatoevoeging tmf.
Helaas kan ik die niet openen in Pled omdat die om programma's met toevoeging Pmf vraagt. Is dit een versieverhaal, of moeten de programma's omgezet worden?
 
Maak eerst een eigen profiel in pled.
Vervolgens importeer je het schema daarin.

Je kan dan meerdere schema's importeren welke je vervolgens kan kiezen op de tc420
 
Op internet staat diverse leuke kant en klare programma's met zonsopkomst en ondergang met fraaie namen als Thailand,Tropen en Brazilië. Deze hebben de programmatoevoeging tmf.
Helaas kan ik die niet openen in Pled omdat die om programma's met toevoeging Pmf vraagt. Is dit een versieverhaal, of moeten de programma's omgezet worden?
Misschien moet je eens een pm sturen naar deze heer:
 
Misschien moet je eens een pm sturen naar deze heer:
Bedankt Ben, maar hoe ik zelf een programma moet maken weet ik wel, het gaat om gebruik van reeds bestaande schema's.
 
Bedankt Ben, maar hoe ik zelf een programma moet maken weet ik wel, het gaat om gebruik van reeds bestaande schema's.
Dat programma wat je zelf hebt gemaakt openen en vervolgens daarin het gewenste programma importeren
 
Maak eerst een eigen profiel in pled.
Vervolgens importeer je het schema daarin.

Je kan dan meerdere schema's importeren welke je vervolgens kan kiezen op de tc420
Bedankt, dat is m inderdaad, nieuw profiel maken en dan met -mode -input
importeren en eerste aangemaakte naam weer verwijderen.
 
Terug
Bovenaan