Wat is er nieuw

kap rekord 800

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jenee98
  • Startdatum Startdatum
J

jenee98

Guest
Hallo,

Ik heb een rekord 800 staan die ik ga gebruiken nou is de kap de verliching dus stuk.
Als ik hem aanzet hoor je een raar geluid uit de schakelaar van de snoer.
Vervolgens springen de lampen aan zon 1-2 seconden en dan weer uit.
Als je een paar tikken op dat stuk tussen de tl's geeft (waar alle techniek inzit) en je zet hem dan aan doet die het ingeveer 3-4 seconden en dan gaat die weer uit.
Ik ben zelf niet zo technisch maar wat kan het zijn want de lampen zijn niet stuk ofz.
 
Is mogelijk dat de schakelaar kapot is en die kan je losknippen,heb ik hier ook gedaan.
 
Maar de lampen gaan wel aan als ik de schakelaar om zet en dan weer uit.
Ben zelf niet zo technisch maar dat kan dus dan wel zo zijn en t voorschakel apparaat ofz kan t toch ook niet zijn zou het verder zelf ook niet weten dan?
 
Kan bv ook een draadje zijn dat slecht contact maakt in de lichtbalk zelf of idd het vsa maar omdat je aangeeft dat de schakelaar geluid maakt denk ik zelf eerder dat dat het is.
 
Oke zal ik dat is proberen dan binnekort ff halen hoe heb je dit gedaan want hij zit zegmaar vast aan de kap?
En moet het er dan persee een zijn met een schakelaar?
 
Hoe oud is de kap? Heb je naar de buizen gekeken? Of er een zwarte band inzit?

Als er 1 buis op is, gaan ze beiden uit.
 
jenee98 zei:
Oke zal ik dat is proberen dan binnekort ff halen hoe heb je dit gedaan want hij zit zegmaar vast aan de kap?
En moet het er dan persee een zijn met een schakelaar?

Ik heb gewoon het snoer net bij de schakelaar afgeknipt en er een nieuwe stekker opgezet.
 
Bertus kap is ongeveer een jaar of 7 oud,hoebedoel je zwart band ze starten beide wel op.
Vandaag nog gekeken en soms deed die niks als ik m aan zette dus ga da snoertje vervangen zoals john dat zei en dan kijk ik wel ff of die dan weer werkt.
 
De kap werkt weer een van de lampen was kapot heb daar een color lamp voor terug geplaatst ben benieuwd naar het effect bedankt voor het meedenken.
 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: moge Ed
      Terug
      Bovenaan