Wat is er nieuw

Kapotte eheim pomp

• Onderwerp starter Onderwerp starter Niekserr
  • Startdatum Startdatum
N

Niekserr

Guest
Hallo allemaal,

Gisteren heb ik iets teveel kracht gezet op de beugel om mijn eheim pomp te sluiten. Toen brak er iets af....
Ben al naar lfs geweest om een nieuw onderdeel te halen, maar dit onderdeel hadden ze niet.

Het gaat om dit onderdeel:
8fYW7.jpg

En hij hoort hier te zitten:
8fYY4.jpg

Weet iemand waar ik dit onderdeel kan krijgen? Lijmen heb ik inmiddels al geprobeerd, maar toen kreeg ik te maken met een zonvloed... 🙁

Je hebt nu de pech dat de post niet bezorgt.
Aquaplantsonline heeft ze.

Kijk of je aan ijzerdraad kan komen.
Zet je hem in elkaar, en doe het ijzer draad erom heen.

Met wat secondelijm kun je hem voor nood maken en dan nieuwe bestellen bij bijvoorbeeld Aquaplantsonline.nl zoals Bertus zegt.

Ja,dat zei ik al.

Nu eerst met Electradraad De kop vastzetten.

OM de POMP heen vast zetten,en boven bij elkaar draaien.

Denk dat hij nog aan het dweilen is.

Gisteren heb ik iets teveel kracht gezet op de beugel om mijn eheim pomp te sluiten. Toen brak er iets af....

Bij het sluiten even helpen de kop omlaag te duwen.
Komt er niet te veel kracht op de rondsel.

Bedankt voor de tips.. was vandaag pasen aan t vieren dus kon er ff niet mee bezig.
Net zover gekregen dat ik hem aangesloten had, maar toen ik de kraantjes opendraaide schoot de kop er weer af en kon ik bijna weer gaan dwijlen.. Krijg hem niet vast genoeg dat hij blijft zitten, helaas..

Geen koperdraad gebruikt he.
Desnoods dubbel.

Of ies anders,dat je helemaal om de pomp wikkelt.

Kreeg t helaas niet sterk genoeg... Morgen poging 2 om het stukje te lijmen bij mn vader... Die heeft wellicht iets liggen. Anders morgen/overmorgen naar veldhuis heen rijden.

Heb er voor nood maar even luchtpompje ingehangen.

Dat houd niet, heb het ook gehad,heb ik er tijdelijk geisoleerd koperdraad dubbel om heen gedaan.
En dan hoger zetten,dat er minder druk op de pomp staat.

Oja, Veldhuis is open,he. Doe dat dan.

Gedaan, probleem is weer gefixt.
Vanmiddag nieuw setje ervan opgehaald.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan