Wat is er nieuw

kardinaal tetras met eitjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter IngeXthirza
  • Startdatum Startdatum
I

IngeXthirza

Guest
hallo, ik heb vandaag een dode kardinaal tetra uit mijn aquarium gevist, en tot mijn verrassing kwamen er eieren uit toen ik haar goed bekeek, nu heb ik nog zo'n dikke zwemmen die wss dan ook eieren draagt.

moet ik deze nu in een apart bakje doen?
ik heb wel artemia van mijn gourami jongen

Met eieren alleen ga je het niet redden. De eitjes moeten wel bevrucht zijn natuurlijk. Als het er met toeval uit kwam zou ik er niet vanuit gaan dat je er iets mee kan.

Vissen nooit alleen zetten als ze op het punt staan te bevallen op erg kuitrijp zijn. Zorgt alleen maar voor onnodige stress.

Komt bij dat als de eitjes al afgezet en bevrucht worden die bij kardinaaltetra�s nauwelijks zullen uitkomen vanwege de daarvoor vereiste waterwaarden.
De moeite die je dan zelf doet en de stress die het overplaatsen veroorzaakt zijn eigenlijk steevast voor niets dan.

~ Ivo

Jammer dat dat niks wordt heb nog nooit gehoordt van iemand die tetra eitjes had.

Paracheirodon axelrodi - Kardinaal Tetra - Hobbykwekers

www.hobbykwekers.nl � ... � Characidae � Paracheirodon

De Paracheirodon axelrodi of Kardinaal Tetra is waarschijnlijk de meest ... is zeer moeilijk en er zijn alleen verslagen te vinden van incidenteel gelukte kweken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan