Wat is er nieuw

karuna

• Onderwerp starter Onderwerp starter karuna
  • Startdatum Startdatum
K

karuna

Guest
Hallo allemaal, kan iemand mij vertellen hoe ik de waterstroom van de pomp van een Fluval Edge minder krachtig kan maken? Ik heb 4 guppen in mijn bak en de waterstroom is zo krachtig dat de visjes het best te verduren hebben. Volgens mij is de pomp niet af te stellen zover ik kan zien, of is dit toch op een of andere manier mogelijk? Wie heeft raad? Bij voorbaat hartelijk bedankt. Groet Raimond.

Als je die niet kan stellen is het misschien mogelijk de uitstroom tegen een ruit aan te laten stromen. dat breekt denk ik de kracht van de uitstroom al weer wat. Ik ken deze filter verder dus ook niet.

Zal vanzelf gaan, als hij vuil wordt .
Hoe groot is het bakje dan?
Is dat de 1 of de 2?

Bertus zei:
Zal vanzelf gaan, als hij vuil wordt .
Hoe groot is het bakje dan?

Dat is helemaal waar, alleen heb je wel het probleem dat hij misschien te veel stroming geeft als de sponzen zijn uitgespoeld en schoon zijn.

Welkom op het forum! In de Fluval Edge zit toch een heel klein filtertje in? Lijkt me sterk dat de vissen niet tegen die stroming in kunnen zwemmen.

Als je de fluval edge 20 liter hebt, daar is de pomp van in te stellen ja. Of je dat ook moet doen is een tweede, het is inderdaad maar een mini filtertje. Maar guppen in edge (zowel 1 als 2) is een no-no, die zijn veel te zwemlustig/druk.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan