Wat is er nieuw

Kast voor juwel rio 125

• Onderwerp starter Onderwerp starter Eertje88
  • Startdatum Startdatum
E

Eertje88

Guest
Ik ben opzoek naar een kast voor de juwel rio 125, hij staat nu op een juwel kast oud model. Nu ik kinderen heb stoten die zich steeds tegen de punt van de kast en ben ik opzoek naar een kast die gelijk loopt met het aquarium. Iemand tips? Ik heb een expedit 2x2 staan twijfel om daar het aquarium op te zetten maar is dat wel stevig genoeg als de kids daar ook hun speelgoed uithalen.

Expedit of de kallax hebben geen achterwand dus is niet sterk op zijwaartse krachten

Ik ben opzoek naar een kast voor de juwel rio 125, hij staat nu op een juwel kast oud model. Nu ik kinderen heb stoten die zich steeds tegen de punt van de kast en ben ik opzoek naar een kast die gelijk loopt met het aquarium. Iemand tips? Ik heb een expedit 2x2 staan twijfel om daar het aquarium op te zetten maar is dat wel stevig genoeg als de kids daar ook hun speelgoed uithalen.
Je zou hetzelfde kunnen doen zoals ik deed voor mijn Rio 180, het nieuwe model meubel voor de Rio 125 aanschaffen.

Waarom idd geen nieuw meubel van de rio125? Hier met een oude inrichting, maar geeft een beeld. Niet helemaal 100% strak tegen de kant, maar al wel beter dan wat je nu hebt denk ik!?
20170721_114642.jpg

Waarom idd geen nieuw meubel van de rio125? Hier met een oude inrichting, maar geeft een beeld. Niet helemaal 100% strak tegen de kant, maar al wel beter dan wat je nu hebt denk ik!?
Bekijk bijlage 81743
Klopt daar heb ik ook al aan gedacht, beetje jammer dat ik nu beuken heb en dat ze die kleur niet meer hebben.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan