Wat is er nieuw

Keizertetra's gekocht

aquatlantis splendid 100

Well-known member
Lid geworden
20 december 2024
Leeftijd
37
Hallo,

Vandaag even wezen neuzen bij aquabeek en het is en blijft een mooie grote winkel.
Alles is simpel ingericht veel eigen kweek en het personeel heeft kennis van zaken.

Het bericht was nog niet af maar perongeluk al geplaatst dus hier ga ik verder......
Ik ging eigenlijk alleen even naar de winkel om wat rond te neuzen maar ik kon mezelf niet inhouden en heb 10 mooie keizertetra's gekocht. 6 vrouwtjes en 4 mannen. Ik vind het echt mooie vissen en tot nu toe doen ze het goed en is het een mooi gezicht in het aquarium.

Hebben jullie misschien nog tips over deze vissen en wat zijn jullie ervaringen?

Fijn weekend nog allemaal!
VideoCapture_20250111-193353.jpg
VideoCapture_20250111-194408.jpg
VideoCapture_20250111-194334.jpg
VideoCapture_20250111-194225.jpg

• Leuk
Waarderingen: F.
Ik heb er 11 in de 330 liter en wel 3 mannen en 8 vrouwen en het zijn soms erg actieve visjes waarbij de mannen graag stoeien. Ik begon met 8 maar heb er 3 jongen bij en ik denk dat ze de eitjes in de dikke bos Javavaren leggen.

Ik wist niet dat je met de keizertetra ook jongen kunt krijgen in het aquarium. Dat zou dan wel weer leuk zijn.

Ik wist niet dat je met de keizertetra ook jongen kunt krijgen in het aquarium. Dat zou dan wel weer leuk zijn.
Ik ook niet tot ik een ienimiene visje zag zwemmen en in totaal 3. Ze zaten vaak tussen de Crypto vertopt en zijn inmiddels zo n beetje volgroeid.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan