Wat is er nieuw

kempvis toch geen vrouwtje

• Onderwerp starter Onderwerp starter selina12
  • Startdatum Startdatum
S

selina12

Guest
Hallo allemaal.
ik had een vraagje we hebben een aantal maanden 3 kempvissen gekocht.
1 mannetje en 2 vrouwtjes teminste dat dachten we nu lijkt een van ons vrouwtje wel een mannetje lange vinnen en zit steeds achter on vrouwtje aan en probeert haar te imponeren maar vrouwtje wat we zeker weten die vlucht dan weg.
zou iemand mij kunnen zeggen of dit nu wel echt een vrouwtje is of niet?

IMG_20160707_WA0001.jpg
screenshot windows

Dit zijn mijn andere betta's
RNDzHpaD7ARH1W5Ah6Z16D-8k051BZ_V.jpeg

RNDzHpaD7ARH1W5Ah6Z16D-8k051BZ_V.jpeg

click image upload

Tsjah Selina, het komt helaa vaker voor dat een 'vrouwtjes' Betta later toch een mannetje blijkt te zijn.
Jouw Betta heeft een bijzonder stevige lichaamsbouw. Dikke kans dat het een man is. De witte 'tips' aan het uiteinde van de buikvinnen zijn ook een indicatie daarvoor.
Hoe reageert deze Betta op je andere man?

Nooit afgaan op alleen de vinnen (je kunt er bijna vergif op innemen dat er hieronder nog dergelijke reacties gaan komen ;-))

Bedankt voor je reactie.
dan snap ik de lfs ook niet geven ze me gewoon 2 mannetjes terwijl ze weten dat dit niet samen gaat.
gek genoeg jagen ze elkaar nog niet de dood in.
vond al raar dat deze in vergelijking met het 'echte' vrouwtje zoveel verschil heeft.
kan ik het vis bestand nu zo laten tot nu toe zijn ze nog erg lief voor elkaar

Je hebt ze een aantal maanden geleden gekocht. Toen waren ze nog jong en dus was het slecht te zien. Dat heeft je LFS echt niet bewust gedaan.

Nee ok� je hebt gelijk daarin.
Verder nog geen problemen er mee gehad
ja ze zitten steeds achter het vrouwtje aan
vinnen omhoog en de kieuwen open en vrouwtje
ja die vlucht maar deze lijken niet te willen paren jammer genoeg.; (

Heb je ook een foto van dat vrouwtje?

De 1e en de 3e foto lijken me duidelijk een man toe. Je hebt dacht ik een Rio180 en heb je die wel goed beplant want ze moeten wel kunnen schuilen tussen de planten en ze verlangen drijvers.
Die op de 2e foto zou een vrouw kunnen zijn maar de foto vindt ik niet helemaal duidelijk om dat met zekerheid te kunnen stellen.

Ik had hem al aangeklikt maar hou toch mijn twijfels.

Deze is wat duidelijker.
ik heb 2 grote moederplanten echinodorus en wat drijfplanten welke weet ik niet komen wel binnenkort nieuwe planten bij maar mijn vorige planten bestand ging kapot sinds gisteren gebruik ik easy carbo en profito en ferti sticks bijgestoken even afwachten en dan plant ik meer erbij.
FqcGVfpZWlIpJ1sFeeZQ99cu1r9DT3gj.jpegimage share

Hoe bedoel je Jessica is dit ook geen vrouwtje?
krijg de kriebels van je haha

Geen paniek. Op de laatste foto vindt ik deze Betta wel een vrouw lijken hoor. Deze is dan ook duidelijker dan de andere foto s.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan