Wat is er nieuw

Keuzes

• Onderwerp starter Onderwerp starter Samz
  • Startdatum Startdatum
S

Samz

Guest
Dat ligt eraan wat je wilt, wil je een binnenfilter of buitenfilter, ledverlichting etc?😉

Geen idee, de 3 opties hierboven zijn complete kits, alleen nog inhoud in de bak doen. Zodra ik dat een tijdje gedaan heb en blijf het leuk vinden ga ik eens kijken naar uitbreidingen inc. grotere bak\tank als de ruimte het toelaat.

Geen idee, de 3 opties hierboven zijn complete kits, alleen nog inhoud in de bak doen. Zodra ik dat een tijdje gedaan heb en blijf het leuk vinden ga ik eens kijken naar uitbreidingen inc. grotere bak\tank als de ruimte het toelaat.
Dan zou ik gewoon voor de mooiste/goedkoopste gaan. 😉

Alle drie de bakken hebben ledverlichting.
Het filter van de aquatlantis is beter dan die van de Juwel qua filtermaterialen.

Overigens heb je van de Juwel Primo ook de 70. Die is net zo breed als de 60 maar een stuk hoger.

Ik zou net als Ruben zegt, kijken naar wat je mooi vind en binnen je budget ligt.

Kijk naar de afwerking van de kitnaden,
Naar de dikte van het glas,
Naar het filtersysteem,
Gebruiksgemak (bij de juwel kan je er enkel in werken door de kap eraf te halen bijvoorbeeld)

Bedankt, het is de Aqualantis geworden

De Aquatlantis van je link heeft geen ledverlichting maar is een ouder type met T8 verlichting.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan