Wat is er nieuw

KFN killivisdagen 2025

stanovic

Well-known member
Lid geworden
4 maart 2010
Leeftijd
57
Website
www.emeraldking-aquatics.com
Afgelopen weekend waren weer de killivisdagen van KFN. Met een kleine bijdrage van PN (Poecilia Nederland). Was zelf een tijdje er niet meer geweest vanwege de simpele reden dat ik dan zelf een beurs gelijktijdig had. Nadat het in maart steeds werd gehouden, ben ik er slechts 2x geweest. Toen het gebeuren nog in september werd gehouden (ook inmiddels zo'n kleine 10 jaar terug voor het laatst in september) was ik er elke keer van de partij. En toen had PN nog een even groot aandeel in het evenement. En daar keurde ik o.m. ook.
Ik zal hier een reeks foto's plaatsen van o.m. een greep uit de killivissen die er werden tentoongesteld. Ondanks dat ikzelf één van de 4 bronnen was voor het vullen van de showbakken met levendbarenden, ging de grote focus wel uit naar de killivissen. En op verzoek heb ik nog een reeks zakken met levendbarenden voor de veiling aangeleverd.
IMG_7015.JPGIMG_7067.JPGIMG_7073.JPGIMG_7074.JPGIMG_7041.JPGIMG_7042.JPGIMG_7043.JPGIMG_7044.JPGIMG_7047a.jpgIMG_7048a.jpgIMG_7049a.jpgIMG_7051a.jpg

Laatst bewerkt:
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan