Wat is er nieuw

Kiekeboe

Koekieboe

Well-known member
Lid geworden
27 november 2025
Hi,

Ook weer terug van weggeweest; paar jaar terug had ik een aantal aquaria die ik na de geboorte van zoonlief heb weggedaan wegens tijd. Nu dat in rustiger vaarwater komt, komt de jeuk ook weer terug.
Destijds hier ook actief geweest - vraag me niet meer onder welke username, dat weet ik echt niet meer, dus we gaan zien welke bekenden ik eventueel nog tegenkom. :DD

De plannen nu zijn een 250 liter bak in de woonkamert, high-tech en gescaped. Ik denk veel klein grut erin maar dan wel grotere aantallen, zodat de proporties van de scape beter tot z'n recht komt. Msschien wel een feature-vis die wat meer aan 't formaat mag zijn. Op zich is't ook wel een leuk formaat voor een betta natuurlijk. 😛
We zitten nog in de aanschafperiode en gezien high-tech niet goeiekoop is, zal 't nog even duren eer ie er staat en draait, maar ik dacht een accountje hier is zo aangemaakt en wel weer leuk.

Foto's volgen t.z.t. nog wel :foto:

Welkom terug.

Het blijft kriebelen he !
Welkom terug. 🙂

Zo blijkt wel ja haha, dank beide!

Welkom terug schrik ;))

Welkom terug.

welkom :thumbs:

Voor mij is het een nieuw welkom en voor jou een hernieuwd welkom.

Leuk dat je weer terug bent!

Welkom terug!

Ook weer terug van weggeweest; paar jaar terug had ik een aantal aquaria die ik na de geboorte van zoonlief heb weggedaan wegens tijd. Nu dat in rustiger vaarwater komt, komt de jeuk ook weer terug.
Welkom terug. Heel herkenbaar. Ik ben ook net weer begonnen nu de kids wat ouder zijn.

Welkom terug op het AF.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan