Wat is er nieuw

Kienhout "slagtanden", waar te koop?

• Onderwerp starter Onderwerp starter rverwaart
  • Startdatum Startdatum
R

rverwaart

Guest
Goedemorgen allemaal,

Sinds de opstart van mijn Trigon 190 vorig jaar heb ik een aantal stukken kienhout in mijn aquarium liggen. Nu heb ik hier op het forum echter diverse prachtige Zuid Amerika bakken voorbij zien komen en gelezen dat men ook "slagtanden" gebruikt in hun aquarium. Dit zouden dan de wat grotere houten objecten moeten zijn die in de volksmond ook wel stokken worden genoemd ;-).

Ik vroeg mij echter af, waar kopen jullie deze dingen? En waar letten jullie op bij de aanschaf en het hele proces v��r het plaatsen in het aquarium? Ik ben van mening dat mijn bak �cht compleet kan worden door deze objecten te plaatsen, maar ben ze in mijn regio nog niet tegen gekomen...

Ik hoor daarom graag hoe jullie denken over;
- De afmetingen die ik mogelijk nodig heb (afmetingen aquarium (lxdxh) 98,5cm x 70 cm x 60 cm. Het is een driehoek aquarium
- Verkooppunten in de buurt van Dordrecht - Rotterdam - Gouda - eventueel Breda
- Waar ik op moet letten v��rdat ik het in het aquarium plaats

Alvast heel hartelijk dank!!!

Grt,

Rob Verwaart

jessicapilon zei:
http://www.hans.vooreenleukeprijs.nl/Kienhout/

Dit is de site en deze zou je eens kunnen contacten.

Bedankt! Ik heb 'm even een bericht gestuurd 🙂

Niels87 zei:
Az siervishandel in maassluis.
Thanks! Dat is inderdaad niet heel erg ver weg, ik zal er eens een kijkje gaan nemen!

Als er nog meer tips zijn... meer dan welkom 🙂! Ik weet nu dan twee adressen, maar ik weet nog niet waar ik rekening mee moet houden als ik ze eenmaal heb. Moet ik de stukken bijvoorbeeld nog behandelen, zoveel weken in het water laten liggen, etc.?

Heb je al reactie van de desbetreffende persoon ontvangen? (van Hans)

Ik wil ook graag wat van dat kienhout afnemen. Heb al een paar hele mooie stukken gezien, maar ik krijg maar niemand te pakken..

Binnenkort is er een beurs in Vianen.
Wort je er mee dood gegooid, als je snel bent,he.

Je bedoelt Aquavaria dat plaats heeft gevonden op 24 en 25 oktober?

Wat komt er dan op 26 November? Ook een beurs.

Af-stand team op het Vivarium 2015 , vianen.

Ik dacht dat Vivarium in Nieuwegein was en op 21 en 22 november.
Maar mocht Hans niets van zich laten horen, zou ik (en/of TS) daar eens een kijkje kunnen nemen.

Vivarium is in het weekend van 21 november.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan