Kienhout (slagtanden)


W

WouterBraakhekke

Guest
Hallo allemaal!

Ik ben bezig met het inrichten van mijn zuid Amerikaanse biotoop in mijn Eheim proxima 250. Ik heb erg mooie slagtanden gezien van Kienhout in vele aquaria. Echter ik kan deze helemaal nergens vinden! De enige locatie is in Groningen, en dat is 2,5 uur rijden voor mij. Iemand tips of weet iemand winkel waar dit te koop is?

Wouter
 
Google eens op Hans Osendarp. Hij verkoopt online veel kienhout waaronder slagtanden.
 
Hans bezorgd eens in de paar weken voor 10 euro. Je moet hem gewoon even mailen en doorgeven welke stukken hout je wil hebben, duurt soms een paar dagen voor je antwoord hebt maar zelfs met bezorgkosten is het nog vele malen goedkoper dan in de winkel.

Op zijn site kan je de stukken hout met nummers zien, je geeft dan door welke nummers je wil (kan zijn dat iemand anders je al voor is) en dan maakt Hans een bezorgafspraak.

p.s. per post kan ook maar dan alleen met kleine stukken.
 
Hans bezorgd eens in de paar weken voor 10 euro. Je moet hem gewoon even mailen en doorgeven welke stukken hout je wil hebben, duurt soms een paar dagen voor je antwoord hebt maar zelfs met bezorgkosten is het nog vele malen goedkoper dan in de winkel.

Op zijn site kan je de stukken hout met nummers zien, je geeft dan door welke nummers je wil (kan zijn dat iemand anders je al voor is) en dan maakt Hans een bezorgafspraak.

p.s. per post kan ook maar dan alleen met kleine stukken.

Mooi deze aanvullende info. Dat is voor mij ook nieuw namelijk:)
 
Bedankt voor alle reacties! In mijn enthousiasme en drukte met het in elkaar zetten van het aquarium van mijn vriendin ben ik jullie helemaal vergeten te bedanken!
Ik heb inderdaad via Hans hout besteld, erg vriendelijke man en fijne service gehad. Hij heeft het laten bezorgen voor €6.95. Als de planten mooi ingegroeid is post ik nog wel een mooie foto voor de liefhebber.
 

Terug
Bovenaan