Kitelight led icm T420

Gummiebeer

Well-known member
Lid geworden
4 januari 2014
Berichten
365
Locatie
Enschede
Kan ik kitelight ledstrips gebruiken icm een TC420?
Want ik zie dat er stekkers aan zitten voor hun eigen controllers. Kan ik deze ongestraft strippen zodat ik ze kan aansluiten op een TC420?
Of zijn er nog andere opties?

Het doel is voor ondersteuning van de karige verlichting boven een Juwel Rio 240, met zonsopkomst en schemering met behulp van 5050 SMD icm met 5050 RGB.
 
Kan gewoon, de kitelight controller is niet veel anders dan een doorontwikkeling van de tc420
Gewoon de draden strippen en de boel aansluiten, dit geven ze zelf ook aan.
Hun eigen controllers hebben ook schroef terminals.
 
Kan gewoon, de kitelight controller is niet veel anders dan een doorontwikkeling van de tc420
Gewoon de draden strippen en de boel aansluiten, dit geven ze zelf ook aan.
Hun eigen controllers hebben ook schroef terminals.
Okee,bedankt voor het antwoord! :)
 
Daarnet nog via ali een power supply besteld, 120watt 10 ampère. Nu alleen nog de ledstrips en dan moet het goed komen. :)
 
Kightlight verstuurd heel snel, 2 uur na mijn bestelling had ik de tracktrace code al binnen en de datum van aankomst.
 
Kightlight verstuurd heel snel, 2 uur na mijn bestelling had ik de tracktrace code al binnen en de datum van aankomst.

En toch ben ik voor wat anders gegaan. Ik heb nu 5meter ledstrip 5050 en 5meter rgb 5050 besteld.
Het is dus een diy project geworden.
 
Dat was ik eerst van plan maar een balk van kitelight er in kitten leek me een stuk makkelijker.
Was sowieso niet van plan om weer weken op een vervangende tc420 te wachten en kitelight had een goede aanbieding met hun controller.
 
Terug
Bovenaan