Kitnaad


Hij is waterdicht. Het gaat er om dat er extra stevigheid tussen de glas platen komt en daarom komen die acrylstrips erin als hoek verbinding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan kun je denk ik beter voor glazen strips kiezen Acryl kitten is indd problematisch. Asl je twijfelt over de sterkte.
 
Hij kijkt maar. wat hij doet.
 
Ik ga acrylaat staven in de hoeken kitten en sierstrips aan de buitenkant. Dan heeft het glas wel een goede verbinding aan de binnenkant tussen de ruiten
en hou kom je hier dan weer op
das is verloren moeite gewoon een rups kit in de randen liggen ter versterking wel goed ontvetten eerst
zal niet de stevigheid hebben van nat in nat maar is beter al niets

groet
jaap
 
Naja als er wordt gezegd het is mogelijk te laat om alleen een kitnaad aan te brengen, dan ga ik nadenken over andere manieren om de verbinding te verstevigen.
Op de acrylaat paginalees je dat je het kan kitten, maar na jullie opmerkingen en wat andere online ervaringen te hebben gelezen, toch maar glasstrips gehaald.
 
glas strips hmm oké als je dat wilt lijkt me ook weer verloren werk
ben het met de andere eens dat nieuwe kit niet lekker hecht op oude maar aan gezien dat bak niet lekt
zou gewoon een rand kit in de hoeken liggen zorgen dat het goed contact maakt met de beide ruiten en klaar
wel goed ontvetten maar niet te veel aceton gebruiken
is de kans van oplossen van de oude kit naad niet zo heel erg groot

groet
jaap
 

Terug
Bovenaan