O OJ Guest 5 januari 2014 #1 M'n broertje heeft een klein blijvende algeneter en we zijn benieuwd welke soort het is. Is er een expert die ons helpen kan?
M'n broertje heeft een klein blijvende algeneter en we zijn benieuwd welke soort het is. Is er een expert die ons helpen kan?
Topicstarter Topicstarter O OJ Guest 5 januari 2014 #4 Daar kun je zomaar wel eens gelijk in hebben. Alvast bedankt.
Topicstarter Topicstarter O OJ Guest 5 januari 2014 #5 Hij heeft hem overigens al twee jaar en wordt niet groter dan dit, 4 a 5 cm.
Ludger Well-known member Lid geworden 20 april 2010 Berichten 8,395 Locatie Heerenveen Website www.voervoorvis.nl 5 januari 2014 #6 Ja, dat is de Panaqolus maccus (L104). Wel vreemd dat hij zo klein blijft, normaal gesproken worden ze wel een stukje groter.
Ja, dat is de Panaqolus maccus (L104). Wel vreemd dat hij zo klein blijft, normaal gesproken worden ze wel een stukje groter.
J jeroenw Guest 6 januari 2014 #7 Als dat beestje niet goed te vreten krijgt... veel "algeneters" worden geacht zelf hun kostje te zoeken.
Als dat beestje niet goed te vreten krijgt... veel "algeneters" worden geacht zelf hun kostje te zoeken.
Tig Well-known member Lid geworden 28 april 2013 Berichten 350 Leeftijd 50 Locatie Stuttgart 6 januari 2014 #8 De L104 wordt toch maar ongeveer 7cm? Ik vind het zo moeilijk te zeggen omdat er zoveel soorten zijn die er ongeveer gelijk uitzien. Die van mij waar ik enkele weken geleden gevraagd had is geen L104, volgens mij een LDA67.
De L104 wordt toch maar ongeveer 7cm? Ik vind het zo moeilijk te zeggen omdat er zoveel soorten zijn die er ongeveer gelijk uitzien. Die van mij waar ik enkele weken geleden gevraagd had is geen L104, volgens mij een LDA67.
J jeroenw Guest 6 januari 2014 #9 Da;s een vergissing die heel makkelijk te maken is aangezien die soorten nauw verwant zijn